- 28. 04. 2017 - PETEK - 10. dan
za 10. OBLETNICO POROKE
(v lastni režiji brez navigatorja, 10 dni, 3379 km)

Kirtorf - Fulda - Bamberg - A: - SLO: Ljubljana (941 km)

Opis poti: Ko spakirava, znosiva v avto, se ob 7:20 odpravi na zajtrk, tudi tu se veliko pogovarjava z lastnico. Vprašala naju je, če imava psa, ker imava take čevlje, pa ji poveva, da sva imeli prve dni sneg. In pogovor se je razširil. Po nama, da sem prihaja veliko ljudi s policijskimi psi, saj hodijo na tekmovanje v bližnji Alsfeld – da hodijo sem z vsega sveta. V zvezi z najinimi čevlji, pa pove, da je kot otrok živela v hribih, ko se pogovarjava izveva, da je bilo to na Avstrijskem Koroškem – Tirolskem v Lesni dolini. Zanimivo kako je svet majhen. Po plačilu 65 EUR ob 8:30 kreneva na pot. Peljeva se čez Ober-Gleen, Angenrod, Asfeld, Brauerschwend, Lauterbach, Großenlüder in končno najin cilj FULDA – 9:45 – parkirava v parkirni hiši pod gradom, in se najprej odpraviva na TIC, nadaljujeva v stolnico sv. Salvatorja, čez park do Frančiškanov na Frauenberg, kjer je živel in deloval tudi Frančiška v SS-u Gereon Goldmann. Tu si ogledava cerkev naše Ljube Gospe, zanimiv križev pot, potem pa se po drugi strani vrneva nazaj čez park v mesto. Nadaljujeva v cerkev sv. Mihaela, kjer so imeli ravno verouk, potem pa čez cesto v grajski park in okoli gradu, ogledava si še cerkev sv. Blaža, potem pa prideva v benediktinsko cerkev sv. Marije, kjer so nežno prepevale sestre benediktinke. V trgovinici kupiva še 2 kartici, potem pa se vrneva do avta, kjer plačava 4,8 EUR parkirnine in ob 12:13 Fuldo zapustiva. Nadaljujeva po AC A7 do kraja Arnstein, kjer zavijeva na E48 in čez Zeil am Main ob 13:45 čez industrijske del mesta prispeva v BAMBERG. Parkirava v garažni hiši, potem pa si v centru mesta poiščeva restavracijo s kosilom – 19,60 EUR. Nadaljujeva do znamenite mestne hiše, nazaj grede pa se ustaviva še v stolnici, kjer so ravno molili devetdnevnico Božjega usmiljenja. Ob 15:27 plačava 3 EUR parkirnine, ter pred AC ob 15:53 natočiva še za 66,42 bencina. Nadaljujeva z vožnjo po AC A73 mimo Nürnberga na E45 / A3, Regensburga, Passau, mimo deroče Donave in Inn, vmes je pričelo močno deževati. Kakšnih 10 km pred mejo z Avstrijo na nasprotni strani AC zagledava reflektorje / šotore – Nemci so imeli provizorično mejo in so natančno pregledovali vse kar je šlo mimo – vsakega posebej, potem prispeva v Avstrijo po A8 do Welsa, in naprej čez Kirchdorf an der Krems po A9 / E57, vmes ob 21:08 plačava še 5 EUR za tunele, potem pa AC zapustiva v kraju Trieben, kjer za 30 EUR dotočiva bencina (bencina sva imela še za cca 180 km) – pa sva se spomnila, da vprašanje, če je ponoči kakšna bencinska odprta. Pot sva želela nadaljevati čez prelaz v Judenburg, vendar čim sva se peljala malo višje v center Triebna, že se je pokazala snežna odeja. To možnost bližnjice izpustiva, kajti kdo ve kaj bo šele na 1400m . Vrneva se na AC E57 / A9 in se peljeva do Sank Michael in Obersteiemark. Potem nadaljujeva ob Muri po S36 / L518 do Judenburga in mimo Brež v Celovec ter čez Ljubelj. Na Ljubelju sva se mislila malo ustavit, pa so tik pred nama gor prirohneli trije razbiti in bolj potolčeni avtomobili, ki so naju prehiteli in pred nama zapeljali če mejo in v predor. Ustavili so se na naši strani na počivališču. Spuščala sva se čez Podljubelj, ker je bila tema in možnost kakšnih živali, sva vozila le 60 na uro, ali pa tudi manj in sreča ter Božja previdnost sta bila, da sva vozila tako počasi, saj je na ravnem delu pred Tržičem je nasproti prišel avto, in nenadni zavil levo čez polno črto (bil je kakšen meter na najinem pasu) v naju, sam sem odvil ob rob, mu potrobil in nadaljevala sva naprej (kot da se ni nič zgodilo)… če bi vozila hitreje – vprašanje kaj bi se zgodilo. Verjetno je to storil namensko – vsaj videti je bilo tako. Ali naju je hotel spraviti ceste, ali pa ne veva kaj se mu je takrat dogajalo v glavi. (Verjetno naju je obvarovala priprošnja Rakovniške molitvene skupine, ki so ta dan molili za najino srečno vrnitev). Zadnji postanek za WC sva naredila na počivališču Voklo, potem pa sva se ob 01:20 po prevoženih 3379 km srečno vrnila domov. Za nama pa je zelo lepo, nepozabno doživetje.
Kljub dejstvu, da oba slabo govoriva angleško, še slabše nemško, sva se povsod znašla in našla vse kar sva iskala. Ljudje, ki sva jih srečevala pa so bili vsi prijazni in so nama pomagali. Videla sva ogromno – 66 različnih krajev v 6 državah, če bi najino pot podaljšala še za kakih 20 dni (po načinu, kako si midva ogledujeva stvari), bi si mogoče uspela pogledati vse kar sva imela v planu, izpustila sva: bolje bi si lahko pogledala Burghausen in Altötting, spustila sva Gars am Inn in Wasserburg am Inn, lahko bi si ogledala samostan Seeon, samostan Höglwörth, zaradi snega sva izpustila Wandeistein, izpustila pa sva tudi Memmingen, Biberach an der Riss, Riedlingen, Obermarchtal, Ehingen, Erbach, Ulm, Blaubeurn, Römerstein, Bad Urach, Uracher Waserfall, Detting an deer Erms, Reutlingen, Rottenburg a Neckar, v Franciji: Saverne, Sarreborg , narodni park LOrraine, Metz, V Luksemburgu bi lahko raziskala Esch e Sure in Lac de la haute sure, v Belgiji bi se lahko sprehajala po parku Eifel, v Aachnu sva spustila par muzejev in živalski vrt, na Nizozemskem sva spustila Liege, Leuven, Venlo in park De grote peel, ko sva se vračala pa Nürnberg, Regensburg, Passau in v Avstriji: Schärding, Engelhartszell, Schlögener in Aschach ad Donau.

najin zajtrk - 7:20

kozarec irskega viskija že na vse zgodaj

zapuščava najin hotel - 8:31

FULDA - 9:44

nekoč cerkev, danes dom za starejše

ogled STOLNICE

kip sv. Petra (manjši v Bologni - večji v Vatikanu)

frančiškanski samostan, domovanje Frančiškana iz SSa

čez tržnico

ogled stolnice

15:34 - zapuščava BAMBERG in nadaljujeva najino pot

v soboto 29. 4. 2017 se ob 01:20 vrneva domov, potem pa k počitku.

------------------------------------------------------------------

----------------------------------
SKUPAJ stroški deseti dan: 196,32 EUR
-----------------------------------------------------------

Vsi stroški skupaj: 1509,43 EUR - za dve osebi (10 dni, 3379 km)

od tega bencin: 427,62 EUR, hrana: 258,79 EUR,
prenočišče: 607,2 EUR, parkiranje in cestnine: 86,20 EUR
vstopnine 60 EUR + ostalo 69,62 EUR
-----------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------

Povezava na 1. dan - sreda (19-04-17)