- 06. 06. 2017 -
1. dan (412 km):
Ljubljana - Chioggia - Parco Naturale del Delta del Po: (Valle Campo - Valle Mandriolle - Marina Romea) - Forli

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 6:26 (stanje števca 129.406 km), in sicer po primorski AC in naprej po vipavski hitri cesti. Prvi postanek naredimo čez 1 uro, in sicer tik pred mejo na počivališču Nova Gorica, kjer dotočimo za 25,25 EUR bencina in porabimo 3x0,5 EUR za WC. Pot nadaljujemo v Italijo, po Italijanski AC do izvoza Venecia Est, kjer plačamo cestnino 10,10 EUR. Nadaljujemo po E55 in naprej po SS309 v smeri Ravenne. Prvi pravi postanek je CHIOGGIA. Ob 9:25 parkiramo za 2,4 EUR ter si pričnemo ogledovati ljubko mestece, katerega smo si že bolj podrobno ogledali lani (18. 6. 2016). Vreme smo imeli bolj tropsko, saj je bilo bolj oblačno in soparno, a je bilo kljub slabi napovedi suho, brez dežja. Po dvo urnem ogledu smo nadaljevali s panoramsko vožnjo še v turistični del. Pot nadaljujemo po SS309 in že smo v naravnem rezervatu delte reke Pad, sledi postanke v VALLE CAMPO, ta del je sicer plačljiv - 15 EUR/osebo, a ker ni bilo nikogar ... 12:48 si sami ogledamo rezervat, kjer si 45 minut ogledujemo lepote narave in se na vsega 20 m približamo plemencem (flamingom). Potem pot nadaljujemo v VALLE MANDRIOLLE, (13:31) kjer nas preseneti precej osušeno območje. Sledi panoramska vožnja čez Marina Romea, in že mimo Ravenne po SS67 ob 14:25 prispemo v FORLI, kar takoj se ustavimo pred La Corso, kjer še zanji čas ujamemo kosilo ... 3 pizze (31 EUR), za parkiranje pa damo 2 EUR. Po kosilu ob 15:50 pa prispemo v naš Hotel Marta, tokrat v 4. nadstropje, z zelo lepim razgledom daleč na okoli ... ena soba na sv. Lucijo, druga pa na frančiškane in Mestno hišo. Ko razpakiramo si eno uro vzamemo za počitek, potem pa se ob 17:00 odpravimo raziskovat Forli. Najprej frančiškane, palačo, stolnico, zatem pa na zajčke v park franco agosto. Ob 19:45 nadaljujemo v Coop, kjer si za 2,84 EUR kupimo večerjo, ter nazaj v hotel na večerjo. Ob 21:00 se odpravimo še na 20 minutni večerni sprehod po Forliju, potem pa se počasi odpravimo k počitku.