- 07. 06. 2017 -
2. dan (506 km):
Forli - Ravenna - Parco Naturale del Delta del Po: (Marina Romea - Comacchio - Valli di Comacchio - Lido di Volano - Pomposa -
Po di Goro - Po di Gnocca - Isola della Donzella - Isola di Polesina - Ca' Venier) - Ljubljana

Opis poti: Ob 7:00 se odpravimo na zajtrk: italijanski rogljiček, čaj, sok in kava amerikana. Do konca spakiramo plačamo hotel Marta 102,5 EUR za 3 za 1 noč (2 + 1 soba), ter ob 8:36 zapuščamo Forli po SS67. 9:10 - panoramska vožnja čez RAVENNO, in že smo v naravnem rezervatu MARINA ROMEA, (9:45) kjer opazujemo ptice, ob 10:15 se ustavimo še ob Jadranskem morju, potem pa v COMACCHIO (11:10) - sledi ogled mesta do 12:12, ob 12:24 prispemo v VALLI DI COMACCHIO, in spet plemenci. Sledi vožnja proti morju in ob 13:34 že čakamo na naročeno kosilo v LIDO DI VOLANO, po kosilu (32 EUR) pa se sprehodimo še do morja. Ob 14:41 prispemo v POMPOSA, kjer si 1x vstopnina 5 EUR ogledamo cerkev (podroben ogled smo že imeli 20. 1. 2016) in zanimivo razstavo do 15:12. Sledi DELTA PADA, in sicer mimo Goro in Gorino ter riževega polja vožnjo nadaljujemo do Pada, kjer po plačilu 2,5 EUR prečkamo prvi rokav Pada PO DI GORO, prispemo v Gorino Veneto ter v Gorino Suliam še enkrat po plačilu 2,5 EUR čez PO DI GNOCCA prispemo v Santa Giulia, ter pot ob morju nadaljujemo po otoku ISOLA DELLA DONZELA, pogledi so bili velečastni, cesta zelo lepa, le en črn grozeč oblak je bil sem ter tja v naši smeri, z strelami. Pot čez Po della Tolle nadaljujemo na ISOLA DI POLESINA, potem pa v kraju Tolle prečkamo Po di Venezia in prispemo v CA' VENIER ob 17:35, kjer si ogledamo cerkev. Ob 17:35 pa se vračamo (vmes dotočimo še 2 x 20 EUR bencina). Ob 19:00 prispemo v Benetke, potem pa na AC (plačilo 10,10) EUR, ob 20:00 v Slovenijo (še postanek za WC) in ob 21:09 srečno prispemo domov. (malo za Vrhniko je pričelo močno deževati, tako da nam je do doma dež lepo opral avto - je bil pa to edini dež na celi poti). Za nami pa je enkratno doživetje.