- 2671. IZLET - petek, 28. 08. 2020

- 28. 08. 2020 -

Jamnik - Bled - Brezje

Dopoldne ob 8:26 se odpravimo na Brezje, v načrtu pa imamo še Bled in Jamnik ... Odločimo se najprej Jamnik, po najkrajši, Bled in Brezje. Na pot se odpravimo po Celovški cesti čez Medvode in Škofjo Loko po Sevški dolini - smer Železniki. V kraju Selca zagledamo smerokaz za Nemilje in do tja nadaljujemo kar čez Topolje, potem pa se ob Lipniko spustimo v Nemilje. Dvig v Podblica in ob 9:45 prispemo na JAMNIK ter se sprehodimo do cerkve sv. Primoža in Felicijana. Razgleda ravno ni bilo, a je bilo vseeno lepo. Ob 10:30 se vrnemo do avta in se spustimo v Kropo, potem pa po desnem bregu Save čez Kamno Gorico in Lancovo do Ribnega, kjer Savo prečkamo in ob 11:16 prispemo na BLED, parkiramo pri pokopališču, kjer najprej obiščemo sorodnike, potem pa do jezera in okoli njega. Do avta se vrnemo ob 13:30. Zadnji postanek naredimo ob 13:48 pri Mariji Pomagaj na BREZJU, potem pa 14:02 na AC in v naš McDonaldas, ob 14:45 smo doma že na kosilu. Za nami pa je lep in zanimiv dan.

še doma na vrtu

pogled na JAMNIK

JAMNIK

pri malici - navadna postovka s precej velikim zalogajem - ko je zletela glodavca ni vzela s seboj, na drevesu pa tudi ni ostal

veja je prazna

BLED - na pokopališču

lastovke v gnezdu

ob Blejskem jezeru

le zelenca se bolj slabo vidi

Blejska ponudba

edini labod na Bledu

BREZJE

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)