- 2317. IZLET - sobota, 23. 03. 2019

- 23. 03. 2019 -

Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona" - Lagunska ribogojnica "Valle Cavanata" - Romans - Skrilje

Zjutraj se po daljšem času odpravimo v Italijo, in sicer opazovat ptice v naravni rezervat Izliv Soče. Od doma se odpravimo ob 7:35 ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in na primorsko AC do Fernetičev. Nadaljujemo po italijanski AC do izvoza Gorica čez Tržič in mimo Bistrice v NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE "Isola della Cona". Po plačilu vstopnine 2 x 5 EUR ob 9:05 pričnemo z opazovanjem ptic, najprej na prvi opazovalnici, potem pa še na drugi dve in naslednji dve ob Soči. Ob 11:51 se vrnemo nazaj do avta, kjer pa je bila velika množica obiskovalcev, kolesarjev. Pot čez Sočo nadaljujemo na drugo stran do Jadranskega morja in v NARAVNI REZERVAT LAGUNSKA RIBOGOJNICA "Valle Cavanata", ob 12:40 pa nadaljujemo v TRŽIČ po nakupih. Tokrat se odločimo, da obiščemo še nakupovalni center v Palmanovi - Outlet. Po lokalni cesti nadaljujemo iz Tržiča čez Štarancan v Ronke in mimo pokopališča Sredipolja čez Foljan v Zagraj, kjer prečkamo Sočo. Nadaljujemo po SS305 v Romans in Vršo ter kmalu prispemo v PALMANOVA OUTLET - sledi ogled (predvsem ogled zelo dragih trgovin). Ob 16:00 se vračamo nazaj, še postanak in ogled cerkve ob 16:09 v ROMANS, potem pa čez Gradišče ob Soči in Faro prispemo v ŠTANDREŽ, kjer se ustavimo v tovarni čokolade. Še nakup v bližnji trgovini potem pa čez Gorico v Slovenijo in na AC. Zadnji postanek za malico naredimo ob 18:10 v SKRILJU z prekrasnim pogledom na Nanos, Vipavski Križ ter Lokavec. Ob 18:14 pa čez Cesto nadaljujemo v Ajdovščino na vipavsko hitro cesto in proti domu, kamor po zelo toplem sončnem vremenu pri 26. stopinjah ob 19:10 prispemo domov. Za nami pa je res lep in zanimiv dan.

NARAVNI REZERVAT Izliv Soče

NARAVNI REZERVAT Lagunska ribogojnica - mali ponirek in rjavovrati ponirek

kormoran

bela čaplja

mali ponirek v svatovskem perju

ROMANS

Gradišče ob Soči

SKRILJE - pogled na Lokavec, Nanos, Vipavski Križ ...

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)