- 2479. IZLET - sobota, 05. 10. 2019

- 05. 10. 2019 -

Suha - Škofja Loka - Križna Gora - Crngrob

Tokrat se pridružimo izletu skupine KARITAS, in sicer izpred cerkve Marije Pomočnice se ob 8:00 odpeljemo na roamnje. Po Dolenjski cesti, po Tivolski, po Celovški in naprej proti Škofji Loki. Prvi postanek naredimo v SUHI, ob 8:39, kjer nas sprejme njihov župnik, ki nam razkaže cerkev, nato pa imamo sveto mašo. Ob 10:24 nadaljujemo v ŠKOFJO LOKO, ter iz avtobusne postaje čez stari del peš na Loški grad, kjer 11:00 pričnemo z vodenim ogledom. Po ogledu ob 12:18 imamo še nekaj časa prosto, potem pa se spet zberemo na postaji, ter ob 12:50 nadaljujemo na KRIŽNO GORO v gostilno Pri Boštjanu. Kosilo je bilo zelo ukusno, razgled v dolino pa še bolj krasen. Videla se je Ljubljana - Moste, Stožice, Polje, ... Tunjice in še marsikaj. Ob 15:40 sem se spustili nazaj v Škofjo Loko in nadaljevali na CRNGROB, kjer smo lep in sončen dan zaključili z litanijami. Ob 17:15 smo se po isti poti vračali v dež proti domu, kamor smo prispeli ob 18:05, nad nami pa je zasijala mavrica.

ob poti - pogled na Presko in reko Sora

potem se vračamo

cerkev Marije Pomočnice na Rakovniku

in še mavrica

3 udeleženec tega Izlta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija in Marinka ter še cel avtobus ostalih