- 2353. IZLET - sreda, 01. 05. 2019

- 01. 05. 2019 -

Vrbje - Žalec - Petrovče - Pernovo - Šmartinsko jezero - Tabor - Čeplje

Na pot v "neznano" se odpravimo ob 8:00, in sicer po Dolenjski cesti do Rudnika in naprej na štajersko AC do izvoza Šempeter, ter čez Žalec in desno za VRBJE, proti ribniku, kjer ob 8:54 parkiramo na parkirišču, in se peš odpravimo do ribnika. Krožno pot zaključimo ob 10:26 vmes pa opazujemo labode grbce, sive čaplje, močvirske martince, čopaste ponirke, liske, mlakarice, kvakača in želve. Ob koncu se zapeljemo še čez most prek Savinje, kjer na drevesu ob 10:31 opazimo kobilarja - kljub temu, da ga slikamo iz avta sredi mostu se ga vidi na sliki. Pot nadaljujemo v ŽALEC, kjer se ustavimo pri cerkvi sv. Nikolaja (10:37-10:42), zatem pa še v bližnje PETROVČE do bazilike Obiskanja Device Marije (10:48-10:52), ob Dominikovem domu opazimo zanimivo oblečeno sestro DOMINIKANKO ter jo ogovorimo - prihaja iz Pakistana, govori tekoče Slovensko, v Slovenija - tukaj v Petrovčah pa so 4 sestre Dominikanke. Pot nadaljujemo po glavni cesti čez Arjo Vas, prečkamo AC in prispemo v Veliko Pirešico, kjer zavijemo desno in se najprej zaustavimo (ob 11:03) pri cerkvici sv. Ožbolta - PERNOVO - po obhodu (11:07) pot nadaljujemo čez Podgoro v Lopato, tu levo (seveda ni nič označeno) v Gorico pri Šmartnem, zatem pa po ozkih uličicah čez Slatino v Rožni Dolini prispemo na malo bolj glavno cesto, zavijemo desno, in že se ob 11:27 znajdemo na parkirišču pred ŠMARTINSKIM JEZEROM. Po lepo urejeni potki nadaljujemo do jezera, ter se po krožni poti sprehodimo. Ob 12:41 se vrnemo do avta, ter pot nadaljujemo čez Dobrovo, Rutole, Lešje (vso pot pa ob cesti množice avtomobilov in sprehajalcev - še huje kot na Bledu), kmalu mimo Ulice Divjih živali ob 12:57 prispemo v Vojnik, potem pa desno čez Arclin prispemo v Celje in na AC in ponovno do izvoza Šempeter. Ko prečkamo Bolsko zavijemo levo v Grajsko Vas in pot nadaljujemo ob Reki - plan smo imeli sv. Miklavža, a ker smo bili že vsi lačni se odločimo da to pustimo za kdaj drugič. Tako pot nadaljujemo mimo dveh zanimivih kapelic in enega ribnika ter kmalu prispemo v TABOR, kjer nas na glavni cesti pozdravi napis: Spet kliče nas venčani maj. Tu si ogledamo cerkev sv. Jurija, potem pa Pondor prispemo na glavno cesto, nadaljujemo čez Perkopo v ČEPLJE in gostilno Grof (14:08-15:00), kjer si vsi trije za 22,64 EUR dodobra napolnimo želodčke (1x vampi, 1x fuži s 4 siri in 1 x ocvrte perutničke in pražen krompir, zraven pa domač olivni kruh). Na AC se vključimo na Vranskem, in ob 15:40 se po 190 prevožinih km srečno vrnemo domov. Za nami pa je zelo lep praznik dela.

RUDNIK - pogled na cerkev (8:07)

VRBJE (8:54)

mlakarica

Kvakač

na mostu čez Savinjo - KOBILAR - desno na 2/3 zgoraj
(slikano iz avta na sredini mosta na cesti Griže - Žalec)

Žalec - sv. Nikolaj

še ena kapelica

TABOR

gostilna GROF

3 udeleženeci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom), Marinka