- 19. 08. 2018 -
Log pri Brezovici - Vrhnika: "Ribniki pri stari opekarni" - Log pri Brezovici - Dragomer

Opis poti: Zjutraj se odpravimo k maši v LOG PRI BREZOVICI. Čez Vič se po Tržaški cesti odpeljemo v Log pri Brezovici, in sicer do cerkve sv. Janeza Krtsnika, kjer naj bi se ob 8:30 pričela nedeljska sveta maša. Ker se ob cerkvi ni dalo parkirati se spustimo nazaj do pokopališča, kjer pa na srečo srečamo eno gospo, in jo vprašamo, če ni tu maša. Prijazno nas s svojim avtom pospremi dol do kapele, poleg gasilskega domo, kjer se ob 8:30 prične nedeljsko bogoslužje. Po končani maši si ogledamo še lepo kapelo, potem pa pot nadaljujemo na VRHNIKO, oz pod avtocesto do RIBNIKOV PRI STARI OPEKARNI, sprehodimo se okoli njih, sprehod je trajal skoraj eno uro. Potem se vrnemo nazaj v LOG PRI BREZOVICI, tokrat se sprehodimo okoli cerkve sv. Janeza Krstnika (prej ni bilo časa), potem pa nadaljujemo še v DRAGOMER, do cerkve sv. Lovrenca. Vračamo se po Tržaški cesti, za nami pa je lepo dopoldne.

LOG PRI BREZOVICI - kapela sv. Janeza Krstnika

VRHNIKA - ribniki pri stari opekarni

še riba nas je prišla pogledat iz vode