- 19. 05. 2018 -
Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona" - Lagunska ribogojnica "Valle Cavanata"

Opis poti: Tokrat se odpravimo opazovat čebelarje na Izliv Soče. Na pot se odpravimo ob 7:30, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC do Fernetičev, kjer prečkamo mejo, ter nadaljujemo po italijanski AC do izvoza Tržič / Gorica, kjer AC zapustimo. Nadaljujemo čez Tržič v smeri Gradeža. V Bistrici zavijemo pri (zadnjem semaforju pred reko Sočo) levo in kmalu prispemo do NARAVNEGA REZERVATA IZLIV SOČE "Isola della Cona". Prvi postanek naredimo ob 9:00, potem pa ob 9:10 kupimo dve vstopnici za rezervat. Najprej se povzpnemo na prvo opazovalnico, kjer nas že pričaka en čebelar ter sive gosi z mladiči, poljniki in labodi, največje veselje pa so bili konji, ki so tekli po vodi. Ob 9:32 prispemo do druge opazovalnice - ČEBELARJI, ti so do 1 m pred nami, in jih poslikamo v vseh pozah. Ob 9:47 nadaljujemo naprej, do naslednje opazovalnice, in potem desno proti Soči. Med nadležnimi komarji se prebijemo do prve opazovalnice ob Soči (10:06), potem pa nadaljujemo še do naslednje (10:26) - tu nas pričaka čopasta čaplja, belolična gos, SVETI IBIS, sokol, žličarka, reglja ... Ob 10:50 se vrnemo do prejšnje opazovalnice in mimo komarjev prispemo na osnovno pot. Mimo dveh opazovalnic nadaljujemo na Majoreto, potem pa po drugi poti nazaj na začetek. Za konec se še enkrat ustavimo pri čebelarjih in na prvi opazovalnici. Ob 12:24 pa zapuščamo rezervat. Nadaljujemo čez Sočo in kmalu zavijemo levo do Jadranskega morja. Tu nas pričaka šest črni labodov. Pot nadaljujemo ob kolesarski stezi do LAGUNSKE RIBOGOJNICE"VALLE CAVANATA", kjer pa je polno plamencev in seveda RJAVE ČAPLJE. Ob 13:41 se vračamo proti Tržiču in po AC proti domu, kamor srečno prispemo ob 15:30 - za nami pa je čudovit dan.

9:00 - ob poti - pred rezervatom

nadaljujemo proti drugi opazovalnici

ČEBELARJI - v vseh pozah - čisto od blizu

tretja opazovalnica

potem pa desno po stopnicah navzgor in mimo komarjev

opazovalnica ob Soči

čez travnik nadaljujemo naprej vzdolž Soče proti morju

naslednja opazovalnica - čopasta čaplja

vmes je belolična gos

in končno - SVETI IBIS

reglja

sokol

in še žličarka

potem se vračamo k prejšnji opazovalnici

in nazaj k komarjem

četrta opazovalnica (osnovnega kroga)

in peta

predpredzadnja opazovalnica

priba

predzadnja opazovalnica

in že smo nazaj na prvi opazovalnici

kreheljc

še enkrat k ČEBELARJEM

in že se vračamo

za konec še prva opazovalnica