- 28. 10. 2017 -
Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona" - Lagunska ribogojnica "Valle Cavanata" - Fossalon - Doberdob

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7.45, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC, čez Fernetiče v Italijo in naprej po italijanski AC do izvoza Tržič / Gorica, kjer AC zapustimo. Čez Tržič nadaljujemo v smeri Gradeža, in v Bistrici pri semaforju zavijemo levo v smeri naravnega rezervata, kmalu prispemo na željeni cilj. (120 km in natanko 1:20 vožnje). Po plačilu vstopnine 5 EUR pa se naše raziskovanje prične NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE "Isola della Cona", tokrat se odločimo za krajši krog, z še eno dodatno opazovalnico proti Soči za katerega porabimo 3 ure sprehoda v neokrnjeni naravi, vmes pa opazujemo ptice. Ob 12:30 naredimo prekršek in pot kar ob Soči po kolesarski stezi nadaljujemo do glavne ceste (sicer bi morali nazaj do Bistrice in levo do Soče - vsaj 7 km dodatne vožnje), prečkamo Sočo in nadaljujemo v smeri Gradeža. Zaustavimo se še v LAGUNSKI RIBOGOJNICI "Valle Cavanata", kjer nas pričakajo flamingoti. Pot nadaljujemo v FOSSALON, potem pa nazaj v Tržič po nakupih. Vračamo se čez DOBERDOB, kjer si ogledamo cerkev potem pa v Gorico, čez mejo in po Vipavski hitri cesti in primorski AC proti domu, kamor prispemo ob 15:56. Za nami pa je zelo lep dan.

BISTRICA - Sive gosi na polju ob poti

NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE - velika bela čaplja

mali ponirek, raca žlicarica in kormoran

gosi

med malico

detelj

nazaj na osnovnem krogu

belolična gos in male gosi

sabljarka

bela pastirica

taščica

konopnice

nilska gos

čopasti ponirek

LAGUNSKA RIBOGOJNICA - PLAMENCI (flamingoti)