- 23. 07. 2017 -
5. dan:
Vilshofen a.d. Donau – Schweiklberg – Aldersbach – Aidenbach – Sammarei – Ortenburg – Vogel park Irgenöd – Fürstenzell –
Neuhaus am Inn – A: Schärding – D: Vornbach – Neuburg am Inn – Asbach – Bad Füssing – Stubenberg
(187 km)

Opis poti: Po zajtrku ob 7:26 spakiramo in se ob 8:36 odpravimo naprej. Ob 8:42 prispemo na SCHWEIKLBERG v benediktinski samostan, kjer smo ob 9:00 pri zelo slovesni sveti maši, sicer je bila to Krištofova nedelja, in očitno tu nimajo navade blagoslavljati avtomobilov, pa vseeno je bilo zelo slovesno. Po sveti maši si ogledamo še cerkev in malo pokramljamo z benediktinci, še celo z enim misionarjem iz Afrike. Ob 10:29 pot nadaljujemo v ALDERSBACH (10:41), kjer si ogledamo samostansko cerkev, ter se sprehodimo čez dvorišče do mestne hiše, ter si ogledamo še eno kapelo. Ob 11:08 nadaljujemo v AIDEBACH, kjer si s panoramsko vožnjo ogledamo glavne znamenitosti (11:36), naprej pa se malo lovimo, a ob 11:50 končno prispemo do romarske cerkve v SAMMAREI, gre za manjši kraj, ki ga na naši karti 1:300.000 ni bilo označenega. Ogledamo si lepo in zanimivo cerkev, ki ima v prezbiteriju še eno manjšo cerkvico. Ob 12:09 nadaljujemo in ob 12:23 prispemo v ORTENBURG, kjer si najprej ogledamo cerkev, ob 12:33 pa si ogledamo še najlepši nemški renesančni grad (vstopnina 7 EUR). Po ogledu gradu ob 13:23 nadaljujemo v bližnji Vogel park IRGENÖD, (13:31, vstopnina 12 EUR) – gre za živalski vrt ptic. Gre za zelo zanimiv park, ki si ga ogledujemo do 15:06, potem pa ob 15:36 že prispemo v Fürstenzell, kjer si ogledamo lep samostan. Ob 15:46 smo že zelo lačni, nikjer pa ni nobene restavracije, odločimo se, da gremo jest v Avstrijo. Najprej se ustavimo še v NEUHAUS AM INN (16:10) – pri samostanu, v katerem je šola, si čez Inn panoramsko ogledamo Schärding, potem pa prečkamo reko Inn (16:15) in prispemo v Avstrijo – SCHÄRDING, katerega smo si bolj podrobno ogledali že prvi dan, preden smo šli v Passau. Parkiramo na trgu, kjer so imeli sejem, in se odpravimo v restavracijo izven mestni vrat – kosilo za 20,80 EUR je bilo res zanimivo – domače nedeljsko slovensko kosilo – domača goveja juha, goveje meso in pražen krompir, ter hrenova solata, druga porcija pa so bili špageti. Po kosilu se še sprehodimo čez mesto, si v pekarni za 2,75 EUR kupimo rogljičke za večerjo, ter ob 17:27 zapustimo mesto in Avstrijo, čez reko Inn se vrnemo v Nemčijo, ter čez Neuhaus am Inn prispemo ob 17:41 prispemo v VORNBACH, kjer si ogledamo lepo cerkev. Ob 17:59 nadaljujemo in ob 18:06 smo že v NEUBURG am Inn – kjer je množica ovac, ter se sprehodimo po grajskem dvorišču. Ob 18:17 pot nadaljujemo po cesti 12 proti Rotthalmünster, in se ob 18:54 ustavimo v ASBACHu, kjer pa je žal cerkev v obnovi. Ob 18:57 se vračamo v Rotthalmünster – pozno je že bilo in najti je bilo treba prenočišče – no tu ni bilo nič, vrnemo se v Pocking, kjer pa so imeli veselico in vse zaprto, spet nič, sledi BAD FÜSSING (19:27) – toplice, samo hoteli z masažami, saloni … in seveda zelo visokimi cenami … sicer se vrnemo nazaj v Pocking, a smo prav veseli, saj je čez cel Bad Füssing omejitev 30 km – celo mesto eno samo zdravilišče, in peš cona. Po cesti 12 nadaljujemo v Kircham, kjer so v edinem penzionu na dopustu, nadaljujemo in razmišljamo, če bi se vrnili kar direktno v Ljubljano … no potem pa ob 20:33 le uspemo najti hotel ob cesti v kraju STUBENBERG – cena je bila sicer malo višja – 79 EUR za dva, a bilo je pozno in nismo imeli druge izbire ali to ali pot v Ljubljano … no ampak za tako razkošno skoraj kraljevsko sobo cena ni bila pretirana. Potem povečerjamo in se kmalu spravimo k počitku, saj je za nami lep a zelo naporen dan, pred nami pa pot domov.

zjutraj na zajtrku

13:23 - VOGEL PARK Irgenöd - Živalski vrt ptic

15:36 - Fürstenzell

16:10 - NEUHAUS AM INN

Kosilo 16:55 - Schärding (A)