- 22. 07. 2017 -
4. dan:
Altschönau – Mauth – Finsterau – Freyung – Spiegelau – Zwiesel – Bodenmais (Joska) – Deggendorf – Metten –
Niederalteich – Osterhof – Vilshofen a.d. Donau
(208 km)

Opis poti: Tokrat je zajtrk bolj pozen – šele ob 8:00, na pot se po plačilu 66 EUR za nočitev z zajtrkom odpravimo ob 9:25, in sicer se najprej ustavimo v MAUTHu ob 9:42, kjer si ogledamo cerkev, pot nadaljujemo v FINSTERAU, ki je čisto na meji s Češko. Ob 9:57 si ogledamo zelo lepo cerkev, potem pa ob 10:09 prispemo do točke, ki je na zemljevidu označena z *, vendar so spet hiške kot včeraj, bistveno manj a zelo podobno, to spustimo. Ob 10:36 mimo znanega »Küblach«-a, namišljen kraj, sicer je to kraj Kreuzberg, ki je vzet za kuliso v TV nadaljevanki Gozdarska hiša Falkenau prispemo v sosednji kraj FREYUNG, kjer si ob 10:54 ogledamo cerkev ter se sprehodimo po mestu. Ob 11:06 po plačilu 0,40 EUR parkirnine nadaljujemo, in sicer po cesti 533 mimo Grafenau desno po GLASSTRAßE, vmes tankamo za 68 EUR (od Ljubljane smo v 8 urah in 24 minutah prevozili 528,4 km), nadaljujemo ter točno ob poldne prispemo v SPIGELAU, kjer si ogledamo cerkev. Nadaljujemo mimo Frauenau, ter ob 12:28 prispemo v ZWIESEL, si ogledamo cerkev ter s panoramsko vožnjo mesto. Nadaljujemo čez Regen in kmalu (ob 13:00) prispemo v BODENMAIS v kristalni svet – JOSKO – obenem je muzej in trgovina s kristalnim steklom. Na koncu izberemo dve vazi za 35,30 EUR, vse nam zelo lepo zavijejo in zapakirajo. Ob 14:29 pot nadaljujemo, sicer ne kot smo imeli v planu (Sankt Herman) smo planirali izpustiti, ker pa je bila cesta vmes zaprta, smo se peljali vseeno skoraj mimo, a ker smo bili že lačni, je bilo potrebno poiskati kaj za pod zob. Ob 15:29 prispemo v DEGGENDORF, parkiramo v garažni hiši ter si na Mestnem trgu za 22,30 EUR privoščimo kosilo. Po kosilu se še sprehodimo po zanimivem mestecu, si ogledamo kakšno trgovino, se ustavimo še v cerkvi in se mimo Mestne hiše vrnemo do avta, plačamo 2,60 EUR parkirnine. Ob 16:44 zapuščamo Deggendorf in ob 16:58 smo že pred mogočnim samostanom METTEN ob Donavi. Pot ob Donavi ob 17:08 nadaljujemo navzdol mimo Hegensberga ter se ob 17:30 ustavimo pri mogočnem benediktinskem samostanu NIEDERALTEICH, v katerem so ob našem obisku menihi peli, po končanem ogledu, tik pred avtom desno zagledamo še lepo poslikano kapelo, notri pa je bila bizantinska cerkev, in ogledamo si jo med mašo. Ob 17:50 nadaljujemo in čez Donavo ob 18:12 prispemo v OSTERHOF do bazilike sv. Magdalene. Ob 18:23 nadaljujemo v VILSHOFEN a.d. Donau, kjer si prenočišče najdemo v hotelu ob 19:04. Potem pa se še do 20:32 odpravimo raziskovat mestece on Donavi. Za nami pa je zelo lep in zanimiv dan, kmalu se odpravimo k počitku.

Altschönau - pogled iz sobe

9:42 - MAUTH

9:57 - FINSTERAU

pogled na znametiti Küblach iz TV nadaljevanke Gozdarska hiša Falkenau

10:54 FREYUNG

Pogled na "Küblach"

med potjo (nekateri mlaji si barvani modro belo, nekateri v naravni barvi)