- 19. 07. 2017 -
1. dan:
Ljubljana - A: Wals - Eggelsberg – Obernberg am Inn - Reichersberg – Schärding – D: Passau (407 km)

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 6:14 (stanje števca 133.307 km), in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej na gorenjsko AC. Ob 6:58 plačamo 7,20 EUR za karavanški predor in kmalu prispemo v Avstrijo. Na meji pripravimo dokumente, a so pregledovali le kombije in tovornjake. Nadaljujemo po avstrijski AC. Prvi postanek naredimo na počivališču Bistrica v Rožu ob 7:33, in sicer 2x 0,50 EUR za WC, sledi plačilo turskih predorov ob 8:10, in sicer 11,50 EUR, kmalu prispemo v deželo Salzburg, na levi se že bohoti grad Werfen (8:45), že smo mimo Hallaina in Salzburga ter naprej po A1, kjer en izvoz prezgodaj zapustimo AC. Ob 9:14 v WALSu na Tic vprašamo za pot proti Laufnu. Vrnemo se na AC in jo zapustimo pri naslednjem izvozu – Salzburg mitte, kjer zavijemo levo, prečkamo pritok reke Salzach in že smo v Nemčiji, smer Freillasing. Nadaljujemo po cesti 20 do Laufna, kjer se spet vrnemo v Avstrijo v kraju Oberndorf, kjer je nastala SVETA NOČ. Nadaljujemo po cesti 156 mimo prenočišča, kjer smo prenočili 4. 7. 2007, ter naprej do Lamprechtshausen, prvi postanek (da se izognemo množici tovornjakov pred nami) pa naredimo pri cerkvi Marije vnebovzete v EGGELSBERGu (10:10), kjer si ogledamo cerkev ter lep pogled na bavarske Alpe. Pot nadaljujemo po cesti 156, sicer s tovornjaki ni nič bolje, saj je to glavna in najbližja povezava Salzburg–Passau, že smo mimo Braunau am Inn in se bližamo Altheim. Ob 11:15 se ustavimo v OBERNBERG AM INN, kjer se sprehodimo do gradu, ter si panoramsko ogledamo mestece. Večji postanek pa naredimo pri avguštinskem samostanu v REICHERSBERGu ob 11:30, sprehodimo se čez samostansko dvorišče in si ogledamo cerkev, za konec pa še čez zeliščni park. Ob poldne nadaljujemo in ob 12:24 že prispemo v SCHÄRDING, parkiramo za 2 EUR ter se sprehodimo po ljubkem mestecu, si ogledamo cerkev, nadaljujemo do reke Inn in se na koncu še zaustavimo v grajskem parku. Ob 13:13 nadaljujemo (sicer čez Inn v Nemčijo, a obrnemo in nadaljujemo ob Inn navzdol. Kmalu prečkamo mejo in ob 13:37 prispemo na naš cilj – PASSAU, in naš penzionček za dve noči. Ko razpakiramo in se osvežimo ob 14:21 peš nadaljujemo v center. Preden najdemo restavracijo si ogledamo še cerkev sv. Pavla, potem pa končno ob 15:10 prispemo v restavracijo Am Paulusbogen, kjer si naročimo Tafelspitz 14,50 EUR in čevapčiče 9,90 EUR. Po kosilu ob 15:55 nadaljujemo z ogledom Passau. Stolnica z največjimi orglami na svetu, mestna hiša, jezuitska cerkev, kapela sv. Barbare, potem pa po uličicah nazaj v penzion (17:27) k krajšemu počitku. Ob 19:25 se čez glavni most vrnemo v Passau, se ob Innu sprehodimo na Špico – sotočje Inn in Donave, na drugi strani pa se pridruži še Ilz. Nadaljujemo ob Donavi do mostu, ki ga obnavljajo ter si mesto ogledamo še z druge strani. Za večerjo si kupimo dva rogljička po 4,47 EUR, potem pa se čez Inn odpravimo »domov«, kamor prispemo ob 21:21 – sledi večerja in zaslužen počitek.

ob poti po gorenjski AC

EGGELSBERG (10:10)

pogled na Bavarske Alpe

OBERNBERG am INN (11:15)

REICHERSBERG - avguštinski samostan (11:30)

SCHÄRDING (12:24)

cerkev sv. Jurija

reka Inn

grajski park

PASSAU - naša soba (13:37)

peš v center PASSAUa (14:21)

čez reko Inn

PASSAU - center

cerkev sv. Pavla

zasluženo kosilo (15:10)

stolnica z največjimi orglami na Svetu

Passauski škof je salezijanec

Mestna hiša

cerkev sv. Mihalea

kapela sv. Barbare

nazaj čez Inn

po počitku ob 19:24 se vrnemo po peš stezi nazaj v center Passaua

tokrat čez most za avtomobile

po bregu reke INN

sotočje Donave in Inn

ob Donavi

čez most prek Donave na drugo stran