- 08. 07. 2017 -
Sveti Peter nad Begunjami

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7:55 in sicer po gorenjski AC, ki jo zapustimo pri izvozu za Radovljico in nadaljujemo desno v smeri Begunj. Ob 8:37 parkiramo na parkirišču nasproti Avsenikove domačije, in se peš odpravimo mimo cerkve ter gradu do gostišča Krpin, kjer se ob 8:58 prične naš vzpon. Ob 9:36 prispemo na naš cilj - SVETI PETER NAD BEGUNJAMI, ki leži na 838 m. Od tu pa je lep razgled ... žal se Ljubljane ni videlo, smo pa videli Kranj in Smledniški grad, Krim v daljavi, Jamnik, na drugi strani Stol, ter pa seveda Begunje in Radovljico, Brezje, Otok, Kropo. Sprehodili smo se še do Sankaške koče, kjer se je odprl razgled na Jesenice, Savo, Julijske Alpe, Zasip, Triglav, Bled ... Ob 10:50 smo se po drugi strani pričeli spuščati v dolino. Ter ob 11:33 prispeli v Begunje na Gorenjskem. Za konec smo obiskali še Slavka Avsenika na pokopališču ter si ogledali razstavo o Knezoškufu Jegliču. Ob 11:44 smo se že vračali proti domu.

BEGUNJE NA GORENJSKEM - pogled na sv. Petra

ob poti

pričetek vzpona (8:58)

pogled na Jamnik

Kropa

SVETI PETER NAD BEGUNJAMI - (9:36)