- 06. 12. 2017 -
Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona"

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7.45, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC, čez Fernetiče v Italijo in naprej po italijanski AC do izvoza Tržič / Gorica, kjer AC zapustimo. Čez Tržič nadaljujemo v smeri Gradeža, in v Bistrici pri semaforju zavijemo levo v smeri naravnega rezervata, kmalu prispemo na željeni cilj. (120 km in natanko 1:20 vožnje). Po plačilu vstopnine 5 EUR pa se naše raziskovanje prične NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE "Isola della Cona". Že pri prvi opazovalnici pa nas čaka presenečenje - led in posledično skoraj nič ptic. Tokrat obdelama vse opazovalnice, ptice pa so le tam kjer je voda. Ob 12:00 se vračamo. V Tržiču si v trgovini priskrbimo malico potem pa nadaljujemo še do Štandreža, ker nadaljujemo z nakupi. Vračamo se po Vipavski hitri cesti. Domov prispemo ob 16:00. Za nami pa je lep dan.

Bistrica - ob poti

Naravni rezervat IZLIV SOČE

gosi letijo k vodi

proti Soči

voda in končno več ptic

ob Soči

iz zadnje opazovalnice - gosi so tik ob Jadranskem morju

in v daljavi množica ptic

nazaj na osnovnem krogu

pred čisto zadnjo opazovalnico pa zapora poti - vseeno nadaljujemo