- 01. 05. 2017 -
Kališe - Krajinski Rak - Podvolovljek - Žagerski mlin - Luče - Solčava - Logarska dolina - Podolševa -
Sveti Duh - Ljubno ob Savinji - Nazarje

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 9.30 po Dolenjski cesti do Rudnika in naprej po Štajerski AC do izvoza za Domžale. Nadaljujemo čez Količevo mimo Arboretuma Volčji potok, ter naprej čez Kamnik proti Gornjemu Gradu. Malo pred Črnivcem zavijemo levo za smer Velika Planina ter se kmalu zaustavimo v KALIŠČU pri sv. Ahaciju. Pot nadaljujemo na KRAJINSKI RAK, potem pa se mimo smrek na cesti (katere je prinesl plaz) spustimo v PODVOLOVLJEK, zaustavimo se še pri ŽAGERSKEM MLINU, ter kmalu prispemo v LUČE ob deročo Savinjo. Postanek naredimo v SOLČAVI, kjer se vzpnemo do cerkve, pot nadaljujemo naprej do LOGARSKE DOLINE, do vstopne točke, potem pa navzgor proti Pavličevem sedlu. Tik pod vrhom zavijemo desno na panoramsko cesto - PODOLŠEVA, ki je končno dobila novo turistično vsebino. Dalši postanek naredimo v SVETEM DUHU, kjer si privoščimo slastno kosilo - domače štruklje, vmes pa se sprehodimo še do cerkvice sv. Duha ter od daleč opazujemo Potočko Zijalko. Pot nadaljujemo ter se spustimo nazaj v Solčavo, še par postankov ob Savinji in že smo v koloni, ker je spredaj avtobus, odločimo se da naredimo še postanke v LJUBNEM OB SAVINJI, in sicer se ustavimo ob pokopališči cerkvici, sprehodimo se okoli, in nazaj ko se vračamo ima cerkev nastežaj odprta vrata. Vstopimo in si jo ogledamo - a le do ograje z napisom alarm ... ko nos pomolimo čez klop, se sproži alarm ... če nekaj časa je prenehalo tuliti ... (toliko cerkva vidimo a to se nam še ni zgodilo - imajo že slabo narejeno) - zadnji postanek naredimo v NAZARJU, cerkev je bila žal zaprta, mi pa nadaljujemo mimo Gore Oljke proti AC in proti domu. Se nam je že kar mudilo, saj se nam ob 17:30 prične molitvena ura in ob 18:30 šmarnice ter slovesnost, kjer bo Ljubljanski nadškof Stanislav Zore blagoslovil kipe Fatimskih Marij. Domov se vrnemo ob 16:25, potem se spočijemo in naprej na Rakovnik. Za nami pa je lep prvomajski dan.