- 22. 10. 2016 -
Bled - Brezje - Kranj - Trboje - Hraše

Opis poti: Lep jesenski dan izkoristimo za prijeten sprehod v naravi. Na pot se odpravimo ob 9.30 po gorenjski AC, ter na parkirišče na BLED prispemo ob 10:45 - po plačilu 5 EUR za celodnevno parkiranje se odpravimo na prijeten sprehod okoli blejskega jezera. Natanko ob 13:30 prispemo pred Vilo Prešern, kjer smo si že predhodno rezervirali kosili. Najprej predjed, glavna jed, potem pa še sladica ... k sreči smo imeli darilni bon (in smo plačali samo pijačo 6 EUR), sicer bi tako kosilo naneslo krepko čez 70 EUR za dve osebi. Na kratko se še zadržimo ob jezeru, potem pa pot nadaljujemo proti Gorjem, a ker je cesta vmes zaprta pot nadaljujemo pred železniško postajo desno ... še par slik gradu iz druge strani potem pa čez Kočno na Lipce in na AC. Naslednji postanek naredimo pri Mariji Pomagaj na BREZJU - pridemo ravno sredi svete maše. Počakamo do konca, potem pa se najprej odpravimo do današnjega godovnjaka - relikvij Svetega Janeza Pavla II, potem pa še k Mariji Pomagaj. Ker je bila gneča se potem hitro odpravimo naprej. Do Naklega po AC, potem pa po stari cesti čez Kranj, kjer iz stopnic slikamo panoramo, želimo na AC, pa je spet delo na cesti, tako da nadaljujemo po prvi cesti desno. Še postanek v TRBOJE, in na koncu še v HRAŠE potem pa pri Vodicah na AC in proti domu. Za nami pa je bil zelo lep jesenski dan.

še doma

predjed

glavna jed

sladica

potem pa še malo ob jezeru