- 19. 01. 2016 -
3. dan: (133 km)
Forli - Brisighella - Pieve del Tho - Modigliana - Rocca S. Casciano - Predappio - Rocca-delle Caminate - Bertinoro - Forli

Opis poti: Ko se uredimo in odidemo na zajtrk ob 7:30, ob 8:00 nadaljujemo po opravkih, kjer uro in četrt čakamo do 10:00, opravimo v 10 min, nadaljujemo do Agip črpalke, kjer ob 10:14 natočim 46,45 l bencina za 68 EUR (105696 km), potem se vrnemo nazaj v hotel, kjer se na recepciji še dodatno pozanimamo kaj se nam splača ogledati. Tako iz Forlija po SS9 nadaljujemo v bližnjo Faenzo in tu po SS302 v srednjeveško mestece BRISIGHELLA, kamor prispemo ob 12:10 – žal je v mestecu razen TICa vse zaprto, malo se sprehodimo in se povzpnemo na grad in do bližnje cerkvice, potem pa se vrnemo nazaj do avta, in ob 13:17 nadaljujemo do PIEVE DEL THO (že v Brisighella povprašamo za pot po zemljevidu, pokažemo jim našo logiko kako naprej, vsi pa, da se je potrebno vrniti nazaj v Forli in potem izhajati od tam … italijani pač), no pri tej cerkvici pa dve ženici potrdita naši odločitvi. (za naše razmere in navade) po čisto normalni cesti se vzpnemo na razgledno točko, kjer si od zgoraj ogledamo Brisighello, potem pa nadaljujemo do 5 km oddaljene MODIGLIANA 14:00, (če bi šli okoli po boljši cesti, bi za isti cilj naredili 40 km), ki stoji na višini 192 m. Skozi sveta vrata se odpravimo v cerkev, ki si jo ogledamo. Potem pa ob 14:20, čez »nov« prelaz nadaljujemo do 15 km oddaljenega ROCCA S. CASCIANO (tu je pot malo bolj divja, saj je na senčnih delih pravi led, sicer malo posut, vendar ker smo se vzpenjali nas ni toliko motilo, na poti gor in dol pa tudi nismo srečali nobenega avtomobila) … v mestecu si ogledamo dve cerkvi in glavni trg, ravno prišle policaje pa povprašamo za pot naprej … Ob 15:17 pot čez nov prelaz nadaljujemo do rojstnega kraja Benita Mussolinia – PREDAPPIO, kjer si ogledamo lepo cerkev, zelo lepe jaslice, in poseben kip Marije z Jezuščkom, kjer Jezušček drži meč in zabada kačo. (15:44) – celo pot vmes tudi iščemo kakšno odprto restavracijo … ampak ali je zaprto, ali pa nikjer žive duše … kraji, kjer se vozimo pa so redko naseljeni. Sledi vzpon na ROCCA - DELLE CAMINATE, graščina na vrhu »seveda vse zaprto« in cerkvica … potem pa pot nadaljujemo v smeri Forlimopopi, kjer tik pred krajem zavijemo še v lepše srednjeveško mestece – »mesto duhov« BERTINORO – nikjer nikogar, vse zaprto, le polno mačk, ki so se sprehajale okoli. Ura je bila 16:35, mi pa še brez kosila. Ob 17:05 se vračamo nazaj v Forli in v hotel, kjer nam razložijo, da se restavracije odprejo šele ob 18:30 … v redu … malo počakamo, potem pa v cerkev sv. Lucije, ki so jo ogledamo, nadaljujemo v center do restavracije La Sosta, kamor prispemo ob 18:40, sicer odprto, vendar pričnejo delati ob 19:00. Odločimo se, da gremo v drugo restavracijo na drugo stran mesta. Ob 18:57 prispemo do restavracije Del Corso, počakamo do 19:00, potem pa se za 25 EUR do sitega najemo. Ob 20:10 se po zasluženem »kosilu« vrnemo v naš Hotel Marta, potem pa k počitku.