- 18. 03. 2016 -
5. dan: Forli

Opis poti: Po vstajanju se ob 7:20 odpravimo na zajrtk. Ob 9:55 pa raziskovat Forli, najprej bivši oratorij s. Sebastijana, potem mimo muzeja v bližnji park franco agosto, ki je velik 26 ha in meji na reko Montone. Na naše prijetno presenečenje nas je v parku pričakala rjasta kozarka, želvice in cel kup KUNCEV. Ob 11:30 se vrnemo v hotel, potem pa ob 12:39 odidemo na kosilo, najprej se ustavimo še v lekarni 10 EUR, in že smo v Del Corso – mesna plošča, pečen krompir in coca cola 29,5 EUR, nazaj grede ob 13:48 se ustavimo še v bližnji cerkvi sv. Lucije, potem pa nazaj v hotel. Ob 14:18 se odpravimo še enkrat v park, in ob 15:01 smo priča nenavadnemu dogodku. Siva čaplja si poišče kunca, ga zagrabi s kljunom in odnese, potem ga namoči v vodo in to ponovi parkrat, kunec se pri tem zvija in cvili, potem odleti s kuncemv kljunu malo vstran in ga namaka v vodo, dokler ga ne utopi … Potem ga še namaka in delno razkosa, ter seveda po 11 minut mučenja z užitkom celega požre, potem gremo še enkrat čez park in se ob 16:00 vrnemo v hotel. Ob 17:15 se odpravimo v stolnico k sveti maši. Ob 18:16 se vrnemo v hotel, potem pa še v Coop po večerjo 4,59 EUR. Po večerji se vrnemo v hotel na večerjo in k počitku.

pogled iz sobe

kako je SIVA ČAPLJA požrla KUNCA:

izbira kunca

prime ga s kljunom

in ga že prvič potopi v vodo - kunec med tem cvili in se zvija

potem ga bolj čvrsto prime

in z njim odleti malo vstran

spet ga namoči

še malo je pri življenju

ter dokončno utopljen - mrtev

prvo razkosanje

ta del poje

potem pa poje še preostali del kunca

in je približno sita?!

no pa saj ima še dovolj hrane ...

stolnica - sveta maša

-----------------------------------------------------------------------------------------------