- 17. 01. 2016 -
1. dan: (395,7 km)
Ljubljana - Lido di Spino - Naravni rezervat "Valle Mandriole" - Forli

Opis poti: Od doma, se v nedeljskem sončnem jutro odpravimo ob 9:45 (stanje števca na avtu: 105130), najprej zavijemo na Dolenjsko cesto, kjer dotočimo bencin za 63,45 EUR (105131 km in 9:54), nadaljujemo desno na Peruzzijevo in po primorski AC, naprej po vipavski hitri cesti ter ponovno postanek 11:05 na bencinski črpalki, ter po prevoženih 103,7 k dotočimo 11 l bencina 12,93 EUR (105235 km), nadaljujemo čez mejni prehod Gorica in po italijanski AC, ki je do Ikee brezplačna, potem pa vzamemo listek. Kmalu se priključimo na avtocesto A4 / E70, ter nadaljujmo mimo Latisane in Portugruaro, S. Dona di Piave proti Benetkam. Kmalu zavijemo desno na E55 (smer Venezia Est / Aerporto) ter AC po plačilu 10,10 EUR zapustimo. Nadaljujemo po A57 mimo Marcon in Mestre potem pa zagledamo smer Ravena / Chioggia in SS309, ki je naš cilj. Pri kraju Chioggia zapustimo beneško laguno in nas cesta vodi vzdolž jadranske obale mimo krajev Porte Viro, kjer prečkamo glavni kanal Pada, in kje se prične naravni rezervat delte Pad. Codigoro, Commachio. Ob 14:00 naredimo ob morju v kraju LIDO DI SPINO postanek za kosilo (105464 km) … iz avta vzamemo ocvrt piščančji file in kruh – ter imamo kosilo … potem se po široki mivkasti plaži polno školjk sprehodimo do morja in ob 14.30 našo pot nadaljujemo. Na bližnjem krožišču zagledamo opazovalnico in ob 14:44 se ustavimo v NARAVNEM REZERVATU "VALLE MANDRIOLE", kjer si 8 minut ogledujemo ptice. Nadaljujemo in kmalu prispemo v Raveno, kjer SS309 preide v A14. Kmalu zavijemo na SS16 ter po par km na cesto SS67, ki nas mimo Durazzalina pripelje v naš cilj – FORLI. Natanko ob 16:00 po 395,7 prevoženih km in 5 urah vožnje (105527 km) se nahajamo pred našim hotelom v samem mestnem središču – Hotel Marta (nočitev z zajtrkom za 2 osebi = 50 EUR / noč) … Najprej se nastanimo v hotelu, razpakiramo, sporočimo domačim, da smo srečno prispeli. Potem pa ob 16.30 preparkiramo avto in se sprehodimo čez mestno jedro Forlija, ogledamo si par cerkva, stolnico ter zraven iščemo še kaj za pod zob. Po eni uri se vrnemo v hotel, avto parkiramo pred hotel (ker je v samem središču, k sreči najdemo prosto mesto v bližini hotela, ki je za goste hotela brezplačno z listkom) … v hotelu nam razložijo, da s hrano v nedeljo ne bo nič, saj je ob nedeljah vse zaprto. Sledi hranjenje (zaloge, ki jih imamo s seboj) in počitek …

ob poti po primorski AC

čez glavni trg

Stolnica

ogled kapele

nazaj v hotel k počitku.
--------------------------------------------------------------------------------------