- 13. 08. 2016 -
6. dan:
Villnößtal: "St. Magdalena" - Neustift - Sonnen Straße: "Vintl - Kiens - St. Lorenzen" - St. Veit im Pragser Tal -
Sexten - Sexten tal - Kreuzbergpass - Dosodelo - Santo Stefano di Cadore - Sappada -
Val Rezia (Rosajanske Kumün): "Karniza - Sveta Anina Zirkvica - Učja -
Selišče - Volarje - Dolje - Tolmin - Hudajužina - Ljubljana (381 km)

Opis poti: Zadnji dan – zbudimo se ob sedmih, delno spakiramo, gremo na zajtrk, plačamo bivanje 349 EUR za 2 za 5 noči z zajtrkom in vključeno Dolomitemobil kartico za 7 dni, do 9:20 znosimo v avto in nadaljujemo. Najprej na razgledno točko. Ob 9:30 pa končno na pot. Zapuščamo dolino VILLNÖßTAL, kmalu obvozimo Brixen in že smo pri samostanu v NEUSTIFTu. Tu pa nam zakomplicirajo pri vstopnini, češ, da mora vsak imeti svojo Dolomitemobil … doplačamo potrebnih 7 EUR … potem pa se premislimo, in vzamemo denar nazaj. Za ogled bi morali počakati 50 min. Ogledamo si cerkev in dvorišče ter ob 10:40 nadaljujemo v smeri Brunecka po SS49, tu pademo v kolono, zato se odločimo in obrnemo sredi ceste, nadaljujemo po prazni »sončni cesti« SONNEN STRAßE, čez VINTL - KIENS - ST. LORENZEN (tik pred Bruneckom), potem naprej proti Innichenu, še pred tem pa zavijemo desno k jezeru Braise (Wildsee), tu bi morali čakati pol ure, da bi dobili prosto parkirno mesto. Tako, da se vrnemo in si raje ogledamo ljubko cerkvico v ST. VEIT IM PRAGSER TAL. Ob 13:00 nadaljujemo proti Innichenu in zavijemo desno v SEXTEN, dolino SEXTEN TAL po cesti SS52 – v prvi restavraciji si privoščimo odmor za kosilo (13:48). Ob 14:20 nadaljujemo naprej in gor čer prelaz KREUZBERGPASS. Za ogled cerkve naredimo postanek v DOSODELO ob 14:48, ter naslednjega v SANTO STEFANO DI CADORE ob 15:13 – tu zgrešimo pravo pot, tisto kamor smo mislili (Val Pesarina), tako da nadaljujemo po zgornji hitrejši SS355. Še postanek v SAPPADA ob 15:45 potem pa čez Ovaro prispemo v Tolmezo ob 17:00, zaradi napovedane gneče (pa tudi že prejšnje gneče od Brixna proti Avstriji) se odločimo, da pot nadaljujemo po stranskih cestah. Izberemo dolino REZIJE - VAL REZIA (ROSAJANSKE KUMÜN), ter nadaljujemo čez zelo ozek prelaz (širok za en avto) čez KARNIZA - SVETA ANINA ZIRKVICA, in k sreči živi prispemo dol na UČJO (cesta je bila zelo dolga in grozna), potem pa seveda čez Učejo v SLOVENIJO. Nadaljujemo čez SELIŠČE - VOLARJE – DOLJE, še postanek v cerkvi v TOLMINU ob 18:50, potem pa HUDAJUŽINA, Železniki, Škofja Loka in končno po 381 prevoženih km prispemo domov v LJUBLJANO. Za nami je naporen, a zelo lep dan, ter zelo lepo preživet dopust.

pogled iz balkona

pakiranje

še zadnjič na razgledno točko

in zapuščamo ST. MAGDALENO

NEUSTIFT

in že se vozimo

malo v koloni

a nadaljujemo po prazni sončni cesti

proti jezeru Wildsee

Santo Stefano di Cadore

že nadaljujemo

SAPPADA

... ko ti je kakšna tabla pisana na kožo ...

in že nadaljujemo

prečkamo Taglimento in

prispemo v Rezjansko dolino

nadaljujemo čez prelaz

in pridemo do table Il Fontanone Barman - ko iščemo kaj več o tem na spletu pridemo le do slik, kaj več o tej naravni lepoti ni - tudi na zemljevidih ne

po ozki cesti navzgor

Kosilo 26,70 EUR

- - - - - - - - - - - - - -
Vsi stroški skupaj:
bencin, hrana, spominski, spanje …
717 EUR (za 2 osebi za 6 dni)