- 10. 08. 2016 -
3. dan:
Villnößtal: "St. Magdalena" - Meran - Dorf Tirol - Villnößtal: "St. Magdalena" (176 km)

Opis poti: Plan smo imeli en dan oditi v hribe, a ravno po deževni noči se ta dan ne odločimo za to možnost.
Ob 8:05 se odpravimo na zajtrk, in končno ob 9.30 odidemo na pot. Po dežju je bilo še vse zelo mokro … a tokrat se odločimo raziskovat drugi del, kjer pa je seveda lepo vreme. Pot nadaljujemo po dolini Isarco po SS12 proti Bolzano, kjer nadaljujemo po hitri cesti SS38. Ob 10:54 prispemo na naš cilj –
MERANO. Parkiramo v parkirni hiši in peš nadaljujemo po mestu, kjer si ogledamo večino znamenitosti, brezplačni si pogledamo še muzej in manjši grad. Ob 14:30 – kosilo (20 EUR), potem še malo po mestu in ob 15:20 po plačilo 11,50 EUR za parkiranje zapustimo center Merana. Nadaljujemo do botaničnega kompleksa Touriseum, kjer pa nam razložijo, da Dolomitimobil kartice ne upoštevajo. Tako, da to izpustimo. Nadaljujemo sicer proti prelazu Jaufenpass, vendar potem zavijemo raje na bližnji TIROLO – Dorf Tirol (ljubko mestece nad Meranom) z večimi gradovi. Mesto si ogledamo bolj panoramsko, za konec zavijemo še v Spar, kjer si za 1,2 EUR kupimo večerjo, parkiranje pa plačamo 1,5 EUR. Ob 17:40 se pričnemo vračati proti Bolzanu in nazaj v dolino VILLNÖßTAL. Domov prispemo ob 19:20, potem pa se peš odpravimo še na razgledno točko, kjer 20:33 občudujemo pravljično pokrajino. Sledi večerja in počitek.

na zajtrku

pogled iz sobe

in že smo na poti

pogled na Klausen

pogled na deročo reko Isarco

prihod v Bolcano

in že smo na hitri cesti proti Meranu

MERANO

in že zapuščamo Tirolo

prihod v Bolzano

in že smo doma

še sprehod na razgledno točko

in zelo znan in pogost motiv RAVENSBURGESjevih sestavljank

ko se naveličamo slikanja se vrnemo domov