- 09. 12. 2016 -
Sv. Jernej nad Muto - Sv. Primož nad Muto - Radlje ob Dravi - Remšnik - Mariborski Otok - Maribor

Opis poti: Tokrat se ob bolj megleni napovedi odločimo za obisk naših sester HMP v Radljah ob Dravi in salezijancev v Mariboru. Na pot se odpravimo ob 7:45 po Dolenjski cesti in naprej po štajerski AC. (vremenska napoved se ni uresničila) - dan je bil krasen. AC zapustimo pred Polzelo, nadaljujemo pod sv. Andražem čez Velenje, Slovenj Gradec, Dravograd in naprej ob Dravi navzdol. V kraju Gortina zavijemo levo in pred Muto spet levo v Bistriški Graben. Cesta se prične vzpenjati in ožati. Kmalu prispemo na naš prvi cilj 1037 m visok SVETI JERNEJ NAD MUTO - sprehodimo se do cerkve sv. Jerneja, žal pa je okolica zaraščena in se kljub višini od cerkve ne vidi nič. Prebijemo se čez gozd do jase, kjer pa se nam odpre veličasni pogled. Nadaljujemo še na drugo stran do kapelice, kjer se nam odpre še pogled proti Avstriji. Del poti se vračamo po isti poti, potem pa (po občutku, saj ni nič ozančeno) zavijemo levo in na okoli prispemo na SVETI PRIMOŽ NAD MUTO, zelo zanimiva cerkve, z lepim a malo megledim razgledom na dolino Drave. Pot nadaljujemo v smeri Sveti Treh Kraljev, ki pa jih tik pred ciljem zgrešimo in se spustimo dol v Muto. Nadaljujemo v RADLJE OB DRAVI, kjer se zaustavimo ob cerkvi in policijski postaji. Policaja vprašamo, kjer so sestre HMP, ta pa nas usmeri kar v župnjišče. K sreči vprašamo še eno domačinko, ki nas usmeri na pravi naslov. Nadaljujemo čez Radlje in končno prispemo do naših sester: s. Marta, s. Ozilija in s. Milena ... zmotimo jih ravno med kosilom. Po slabi uri pot nadaljujemo na KALVARIJO, potem pa zapuščamo Radlje ob Dravi. V kraju Vas, zavijemo levo in po par km prispemo na REMŠNIK - do cerkve sv. Jurija (sestre nam priporčijo sv. Pankracija), vendar je dan že kratek nam pa je že krulilo po želodčkih. Pot nadaljujemo nazaj v dolino in ob Dravi naprej čez Brezno, Ožbalt, Selnico ob Drva, Brestrnico in že naredimo postanek na MARIBORSKEM OTOKU, sprehodimo se čez most in v daljavi zagledamo polno ptic. Z avtom nadaljujemo naprej in v križišču s Kamnico zavijemo desno dol proti Dravi. Tu pa nas pričakajo mlakarice, dve mandarinki, dve malo drugačni raci, labodi, galebi .... Vrnemo se nazaj v križišče in že smo v MARIBORU, prvi postanek naredimo v restavraciji INTERSPAR, kjer si za 8 EUR (za dva) privoščimo slastno kosilo, potem pa čez cesto nadaljujemo k našim salezijancem - v cerkev Sv. Janeza Boska. Pozdravimo našega bivšega župnika Frenka, in vodjo SMC Gašperja, ogledamo si še cerkev, nove kipe in slike, potem pa se malo pred 16:00 pričnemo vračati proti domu. Za nami je zelo lep dan.

ob poti

pogled na sv. Valentina (Limbarska Gora)

pogled na Goro Oljko

Šalek

Mislinja

pogled na sv. Uršulo (Plešivec)

Stari Grad

REMŠNIK

ob Dravi

MARIBORSKI OTOK

drugi postanek (tik pred Mariborom)