- 09. 08. 2016 -
2. dan:
Villnößtal: "St. Magdalena - St. Peter - St. Jakob - Coll - St. Valentin - Nafen - Teis" - Klausen - Villanders -
Villnößtal: "St. Magdalena" (73 km)

Opis poti: Po zajtrku ob 8:00, se ob 8:51 odpravimo na pot. Dan je malo bolj oblačen, a ravno pravšnji za lahkotno raziskovanje okoliških vasic. Še pred odhodom pa od lastnikov dobimo kartico DOLOMITI MOBIL za 7 dni za dve osebi (z njo so brezplačni vsi javni prevozi: avtobus, vlečnice, gondole, vlaki, izposoja koles, vsi muzeji in vstopnine … na območju južne Tirolske) – vrednost kartice je sicer 30 EUR / osebo, ampak kot gost jo dobiš brezplačno. Najprej se odpeljemo do 2 km oddaljen ST. PETER, kjer si najprej ogledamo istoimensko cerkev, nadaljujemo v TIC, ter si ogledamo glavne hiše, nadaljujemo po cesti navzgor do ST. JAKOBa, če bi bilo lepše vreme, bi bil tudi razgled bolj veličasten. Nazaj grede nadaljujemo še malo višje na COLL, kjer si ogledamo kapelo Svete Družine in lep pogled na Sveto Magdaleno. Potem se vrnemo nazaj v St. Peter in po še ožji cesti nadaljujemo na ST. VALENTIN. Potem pa nazaj in na glavno cesto, kjer zavijemo gor na Teis in naprej v NAFEN, kjer si ogledamo cerkvico sv. Bartolomeja, vrnemo se nazaj v TEIS, kjer se sprehodimo okoli jezerčka in si na koncu ogledamo še cerkev. Ob 12:40 zapustimo dolino VILLNÖß ter nadaljujemo v bližnji KLAUSEN (12:45), parkiranje 2,20 EUR za 3 ure. Ker je ravno pričelo deževati, si najprej ogledamo cerkev, potem pa si ob 13:15 privoščimo kosilo 22 EUR – ob 14:00 po kosilu preneha deževati, tako da si ogledamo ljubko mestece, potem pa se povzpnemo gor na mogočen samostan. Po dobrih 40 min hoje strmo navkreber prispemo do zgornjega dela samostana. Tik vred vrhom ponovno prične deževati. Ko si ogledamo zgornji del se spustimo še do spodnjega. Pot navzdol je bila zaradi občasnega rahlega dežja zelo zoprna, saj je drselo. Ker pa imamo parkirano do 16:00 se nam je dol mudilo. Ob 16:02 zapustimo Klausen in nadaljujemo do bencinske črpalke, kjer dotočimo za 57 EUR bencina potem pa še na bližnji hribček- VILLANDERS, od koder se lepo vidi samostan Klausen od zgoraj. Tu si ogledamo še cerkev, potem pa se ob 17:29 spustimo v dolino Isarco in nazaj v 6 km oddaljen VILLNÖßTAL. Čim prispemo v našo dolino prične deževati, in bolj se bližamo ST. MAGDALENA bolj dežuje. Spotoma se ustavimo še v trgovini, kjer si za 5,16 EUR kupimo sestavine za večerjo, potem pa prispemo pred našo hišico, kjer moramo zaradi močnega dežja kar malo vedriti v avtu. Kljub bolj oblačnemu in deževnemu vremenu vidimo ogromno lepega.

pogled iz balkona

COLLE

pogled na sv. Janeza Nepomuka in sv. Magdaleno

in se vrnemo v St. Peter

nadaljujemo po tej ozki cesti

do ST. VALENTIN

in nazaj

pogled na ST. PETER

in že smo na glavni cesti

NAFEN

st. Bartolomej

cerkev je bila žal zaprta

a je imela odprto eno okno ... in to smo izkoristili za pogled v notranjost

Teis - okoli jezera

muzej mineralov je bil žal zaprt

si pa pogledamo cerkev

in že smo v dolini Isarco

KLAUSEN

ogled cerkve

in končno kosilo

po dežju si naprej ogledujemo Klausen

sledi vzpon proti samostanu

odločimo se za panoramsko pot - polno kablov in razgleda na AC

pogled na Villandro

pogled na samostan

VILLANDRO

še spodnja cerkev

potem pa spust in nazaj ... potem se je močno ulilo.