- 04. 10. 2016 -
4. dan
Forli - La Verna - Pieve Santo Stefano - Urbania - Urbino – Forli

Opis poti: Dopoldne se po mestu mudimo po opravkih, potem pa se na pot odpravimo ob 10:30, tokrat po cesti SS9 do bližnje Cesene, kjer se vključimo na hitro cesto E45 v smeri Rima. Cesto E45 zapustimo ob 11:30 v kraju Pieve Santo Stefano, ter po cesti SS208 nadaljujemo na 1283 m visoko romarsko svetišče – sveti kraj, kjer je sv. Frančišek Asiški dobil rane – LA VERNA. Ob 12:07 parkiramo za 3 EUR, ko je ravno mimo nas švignil rešilni avtomobil … prestrašeni na kaj bomo prišli nadaljujemo peš proti svetišču. V daljavi pa spet slišimo sirene, prišel je še velik rešilni kombi … povsod polno policajev … no ko pridemo do svetišča ne opazimo nič strašnega … verjetno je omedlel kateri od vernikov (izgubil zavest), saj je bilo ravno konec svete maše, majhna cerkev, vse zakajeno od kadila in množice vernikov … Policaji pa so verjetno tam zaradi varnosti. Ob 12:30 vstopimo v cerkev, kjer se nahajajo tudi relikvije SVETEGA FRANČIŠKA ASIŠKEGA, njegov habit, čevlji … v cerkvi pa so tudi druge svete relikvije, delček Svetega križa … Nadaljujemo še do votline in kapele, kjer je Frančišek dobil stigme, ter si do 13:40 ogledamo večji del samostanskega kompleksa. Pot nadaljujemo nazaj po isti cesti v PIEVE SANTO STEFANO, kjer ob 14:22 že pričakujemo naročeno kosilo … mešano meso na žaru (goveje meso je bilo tako, kot nam ga bi pravkar mesar narezal v mesnici … še čisto sveže – surovo, krvavo in žilavo, tako, da ga z jedilnim nožem nismo mogli razrezati. No k sreči so bile na krožniku še druge vrste malo bolj pečenega mesa. Ob 15:00 po plačilu 26,50 EUR pot nadaljujemo v smeri Rima (le še 235 km do Večnega mesta) … mi nadaljujemo mimo Sansepolcro, San Giustino in Selcie Lama, kjer naj bi bila AC (levo) v smeri Sant' Angelo in Vado … prispemo v Citta di Castallo, AC, ki jo išemo in je označena na vseh avtokartah, ki jih imamo s seboj Marco Polo: Umbrien, Marken; Toscana; Alpi … no AC ne najdemo … pozneje doma ugotovimo, ko pot vpišemo še v Google, da je še v izdelavi, čeprav je na treh zemljevidih vrisana kot funkcionalna. Ne preostane nam nič drugega, kot da se vrnemo nazaj v 10 km oddaljeno San Giustino ob 15:38 čez znani prelaz pot nadaljujemo do Sant' Angelo in Vado, ter se ob 16:30 zaustavimo pri mogočni cerkvi v kraju URBANIA … še par ovinkov nas loči do našega cilja – 17:03 – URBINO … najprej se zaustavimo v TICu, potem pa se čez stolp sprehodimo v veličastno in mogočno univerzitetno mesto. Ogledamo si stolnico, avguštinski samostan, in cerkev sv. Frančiška, pa še par drugih cerkva, panoramo mesta od zgoraj, potem pa se ob 18:57 vrnemo na parkirišče, plačamo 2,70 EUR za parkiranje in nadaljujemo v smeri Rimini. K sreči se ustavimo še na avtomatski črpalki, kjer za 20 EUR dotočimo bencin, in še WC v baru, kjer jim povemo, da želimo v Forli, povejo nam da cesta v smeri Riminija ni dobra, saj gre čez hribe in je boljša tista proti Pesaru. Pot nadaljujemo čez Petriano in Montelabbete v Pesaro, kjer zavijemo na AC A14/E55 smer Bologna, ter nadaljujemo mimo Cattolice, Rimini, Santarcangelo, Cesene in končno ob 20:36 po plačilu cestnine 5,40 prispemo v Forli, še v nakupovalni center po večerjo za 3,42 EUR potem pa nazaj v hotel in k počitku. (Stanje števca: 116759 km) oz. 351 km

ob poti

ogled stolnice

samostanska kapela

cerkev sv. Frančiška

stopnice ves čas peljejo navzgor, a so obrnjene navzdol

pogled na URBINO od zgoraj

Večerja (20:49) 3,42 EUR
-------------------------------
Skupaj stroški 4. dan (za dva) 67,72 EUR

Povezava na 5. dan (05-10-16)