- 03. 10. 2016 -
3. dan:
Forli - Argenta - Ferrara - Parco Naturale del Delta del Po: Argenta (Cassa Valle Santa) - Imola – Forli

Opis poti: Po tradicionalnem italijanskem zajtrku (rogljiček in čas, ter kava Americana, sicer dobiš le 0,5 cm kave) se odpravimo na pot. Najprej se ob 8.37 ustavimo na bencinski črpalki in dotočimo bencin za 73,75 EUR, potem pa nadaljujemo. Plan imamo sicer drugačen, vendar ker na koncu Forlija nastane gneča, in vse stoji nadaljujemo kar po AC A14/E45, in po plačilu cestnine 2,30 EUR AC zapustimo v kraju Imola. Nadaljujemo po SS610 v ARGENTO v stari cerkvi Marije Kraljice Miru ob 9:40. Po ogledu nadaljujemo po SS16 in ob 10:30 prispemo v FERRARO – spet sledi panoramska vožnja po starem mestnem jedru. Ob 10:48 končno parkiramo in se odpravimo v mesto. Najprej si ob 10:56 ogledamo stolnico, kjer pa je bila ravno sveta maša, k sreči je bila cerkev dovolj velika, da naš obisk ni bil moteč. Sledi ogled znanega gradu Estense – ki pa je žal v ponedeljek zaprt. Nadaljujemo mimo hiše diamantov v Botanični vrt, ki pa se lahko skrije pred Ljubljanskim … smo pa našli tudi cvetočo banano, kot jo imamo doma na našem vrtu, upravnika smo povprašali, kako z njo … in nam pove, da tu v Ferarri, kjer je bistveno topleje, kot pri nas v Ljubljani, ni prava klima za banano, in s plodovi ne bo nič. Ker je bila ura že krepko čez 12:00 – je potem vse zaprto, in si samo od zunaj ogledamo par cerkva: Sv. Mavrelija, Sv. Benedikta, kjer najdemo tudi salezijanski center, cerkev Sv. Petra in Pavla, Ukrajinsko pravoslavno cerkev, potem pa smo že pred restavracijo, kjer si za 29 EUR privoščimo kosilo. Ob 13:39 nadaljujemo z ogledi mesta. Ob 13:58 pridemo še do cerkve sv. Frančiška … pa kaj ko je vse zaprto. Ogledamo si še par cerkva ter se po obzidju vrnemo nazaj do stolnice. Ob 15:12 po plačilu 3,2 EUR zapustimo Ferraro, in se po isti poti vrnemo nazaj. Ob 16:12 naredimo daljši postanek za sprehod v naravi in za ogled rezervata ptic v naravnem parku delte Pad – ArgentaCassa Valle Santa. Park zapustimo on 17:29, vračamo se proti Imoli, in ker smo dovolj zgodaj se odločimo še za ogled IMOLE … 18:15 parkiramo za 1 EUR, in si želimo ogledati cerkev, vendar je bila v njej ravno sveta maša. Nadaljujemo z ogledom ljubkega in zelo zanimivega mesteca. Ob 18:38 se vrnemo nazaj do cerkve, ki pa je bila že zaprta, jo je mežnar ravno zapiral … opazi nas, nas povabi v cerkev, in nam prijazno prižge vse luči. Ob 18:46 se mu zahvalimo in zapustimo Imolo, ter se po A14/E45 vrnemo v Forli – plačamo cestnino 2,30 EUR potem pa se ob 19:30 odpravimo še v trgovski center po nakupih … 65,97 EUR zapravimo za oblačila, 33,30 EUR pa za hrano in kaj za domov. Vrnemo se v hotel, povečerjamo, potem pa k počitku. (stanje števca: 116408 km) – 233 prevoženih km.

ob poti

hrana (20:36) 33,30 EUR
---------------------------
Skupaj stroški 3. dan (za dva) 210,82 EUR

Povezava na 4. dan (04-10-16)