- 01. 10. 2016 -
1. dan:
Ljubljana – Vincenza – Monte Berico – Brendola – Lonigo – Montagnana – Badia Polesine – Forli

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 6:53 (stanje števca: 115424 km), in sicer ob Dolenjski železnici, zavijemo desno na Peruzzijevo, naravnost in na primorsko AC. Pod Nanosom zavijemo desno na Vipavsko hitro cesto, ter prvi postanek naredimo tik pred mejo na bencinski črpalki, in sicer po natanko eni uri vožnje, ob 7:53. Za bencin plačamo 65,08 EUR, ter 2 x 0,50 EUR za WC, potem pa pot ob 8:03 nadaljujemo, prečkamo mejo in prispemo v Italijo. Pot nadaljujemo po italijanski AC A4/E70, mimo Benetk, gor proti Padovi, kjer se na bencinski črpalki ustavimo še za WC, potem pa že prispemo na naš prvi cilj, in sicer ob 9:52 po plačilu cestnine 15,40 EUR ob 10:00 prispemo v VINCENZO. Najprej se panoramsko zapeljemo skozi stari del mesta, potem pa končno najdemo parkirišče, zunaj obzidja. Ob 10:17 že pričnemo z raziskovanjem mesta. Najprej mimo bolšjega sejma pridemo do minoritskega samostana in cerkve sv. Lovrenca, ki si jo ogledamo, nadaljujemo mimo palače Valmarana-Braga, ter mimo muzeja Diocesano prispemo do stolnice, V muzeju nam ponudijo muzejsko kartico za 15 EUR na osebo, ki vključuje 8 glavnih znamenitosti (za obisk muzeja se ne odločimo, saj bi en dan porabili samo za muzeje). Nadaljujemo z ogledom stolnice Marijinega oznanjenja ob 10:52. Po 20 min nadaljujemo z ogledom mesta in mimo pošte prispemo do paleče Basilica palladiana, sicer ima ime bazilika, pa ni cerkev (je muzej), čez trg nadaljujemo do cerkve sv. Vincencija, ki so jo ogledamo, potem pa še cerkev s. Gaetano. Potem pa prispemo do cerkve sv. Korone (ki je sicer plačljiva z vstopnino, a nas mežnar spusti mimo, da damo nekaj v puščo – 2 EUR – nadaljujemo z ogledom zelo bogate cerkve, z dragocenimi umetniškimi deli in zakladnico. V cerkvi se nahaja tudi relikvija – trn od Jezusove krone. Ob 12:10 prispemo na trg Chiericati in do znanega Teatro Olimpico, nadaljujemo malo nazaj v Pizzerio Vesuvio, kjer si za 14 EUR privoščimo že potrebno kosilo. V Italiji je žal tako, da je med 12:00 in 15:30 vse zaprto, in ogledi niso možni (čas za kosilo, ampak kaj početi ta čas … Ob 13:10 prispemo do palače Thiene, kjer se nahaja glavna banka, in kjer imajo brezplačno razstavo … spodaj denar, zgoraj pa unikatna umetniška dela … fotografiranje je bilo prepovedano, pa tudi v vsakem prostoru sta bili po dve kameri in 1–2 varnostnika, pa saj gre le za banko in veliko bogastvo. Ob 13:40 nadaljujemo po Vincezi. Za konec se ustavimo še pri od zunaj lepi cerkvi sv. Križa, tik poleg parkirišča, Po plačilu parkirnine 4 EUR ob 14:00 nadaljujemo s potjo. Ob 14:20 se vzpnemo na goro MONTE BERICO k SVETNICI UPANJA, ko pridemo do mogočne Marijine bazilike, je seveda ta, kljub pomembnosti zaprta … Najprej si ogledamo lep pogled na Vincenzo, potem pa se sprehodimo malo okrog, ob 14:30 pa se cerkvena vrata k sreči odpro. Sledi ogled veličastne cerkve, potem pa še v trgovinice, kjer za spominke porabimo 4,10 EUR + 4,00 EUR. Ob 15:01 pa pot nadaljujemo, prečkamo AC in nadaljujemo naprej po cesti, kjer je radar postavljen vsakih 400 m. Po 12 prevoženih km prispemo ob 15:27 v BRENDOLO, najprej do cerkve, kjer stojijo le še zidovi, potem pa se povzpnemo gor do cerkve sv. Mihaela, ki ima zelo lepo in zanimivo pročelje. Ob 15:44 nadaljujemo in se spustimo v LONIGO – ob 16:03 parkiramo in si najprej ogledamo mogočno stolnic, sledi ogled mesta, občinske stavbe ter cerkve sv. Krištofa. Ob 16:33 se že peljemo naprej, ter ob 17:05 prispemo v MONTAGNANA – veličastno mestece obdano z mogočnim obzidjem. Najprej parkiramo, potem pa se če vrata XX. Septembra odpravimo v mestece, najprej do zaprte cerkve sv. Frančiška, nadaljujemo ob obzidju do glavnih vrat – gradu San Zeno, kjer so tudi TIC. Dobimo zemljevid, povedo pa nam, da je le danes odprta tudi vila Pisani … sledi ogled Vile Pisani … potem pa nazaj čez obzidje do stolnice, ki si jo ogledamo. Še malo čez stojnice in ob 18:01 Montagnano zapuščamo in nadaljujemo v BADIA POLESINE, ker ni nobene oznake, kje je samostan, povprašamo na bencinski črpalki, kjer nas prijazna uslužbenka s svojim avtom spremlja do samostana. Seveda ob 18:33 prispemo do želenega samostana in ugotovimo, da pravzaprav tam razen stoječe cerkve ni nič – vse že dolgo časa zaprto in zapuščeno. (kaj ko to na zemljevidu ne piše). Ure je 18:34, temni se, nas pa čaka še dolga pot do Forlija. Tu zavijemo na hitro cesto 434 proti Rovigu, in potem desno na AC A13/E35 pot nadaljujemo mimo Ferrare, Bologne in naprej po A14/E45, Imole, Faenze na naš končni cilj – FORLI. Ob 20:20 plačilo cestnine 9,40 EUR in ob 20:24 prispemo v naš Hotel Marta – v našo razkošno sobo s tremi postelji. Najprej pokličemo domov, da smo srečno prispeli, ter iz avta prinesemo prtljago. Ob 20:48 pa v center v lov na večerjo. Najdemo rogljičke za 4,40 EUR, potem pa se ob 21:08 vrnemo v hotel – na večerjo, potem še pogledamo po zemljevidu, kje smo danes bili in potem k počitku. (stanje števca: 115963 km) – torej 539 prevoženih km.

ob poti

cerkev sv. Mihaela

ter naprej

LONIGO - stolnica

križev pot je ves iz mozaikov

ogled mesta

še čez mesto

in odhajamo

BADIA POLESINE

FORLI - Hotel Marta in naša soba za 25 EUR (nočitev z zajtrkom za 1 osebo)

FORLI

Večerja (21:11) 4,40 EUR
----------------------------------------------
SKUPAJ 1 dan (za dva) 124,10 EUR

Povezava na 2. dan (02-10-16)