- 18. 01. 2015 -
Brezje - dekanijsko romanje

Opis poti: Ob 13.30 se zberemo pred župnijsko cerkvijo Marije Pomočnice na Rakovniku, ko oddidemo z avtobusom proti Rudnik, ko poberemo še tamkajšnje farane. Že smo na gorenjski AC, kjer se od premišljevanju desetk spomnimo naših družin in Domovine. Ob približno 14.15 prispemo na naš cilj - BREZJE, najprej se zaustavimo ob Mariji Pomagaj ter si ogledamo jaslice, potem pa se pripravimo na molitveno uro za nove duhovne poklice - za našega novega dekana, za našega letošnjega novomašnika, pa bogoslovce in ostale duhovnike ter sestre, ki so bile z nami. Ob 16.00 pa se prične slovesna sveta maša. Po maši se še malo zadržimo pri Mariji, potem pa se počasi odpravimo na avtobus, ki se proti domu vrača ob 17.45. Ob 18.30 prispemo domov, za nami je zelo lepo popoldne, potem pa sledi prijetno druženje doma ob jaslicah.

Cerkev Marije Pomočnice na Rakovniku

Hudičev Boršt ter Šent Jošt in Šmarjetna Gora

Podtabor

sv. Peter na Begunjami

BREZJE - sv. Vid (Marija Pomagaj)

Jamnik - sv. Primož in Felicijan

15:00 - molitvena ura za duhovne poklice

16:00 - slovesna sveta maša

še poged na Jamnik

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™