- 17. 10. 2015 -
Brezje - Resje - Bled - Breg - Piškovca - Brdo

Opis poti: Tokrat se ob prihajajočem prazniku Vseh Svetih odpravimo na obisk sorodnikov in domačin na pokopališče Brezje in Bled, zraven pa se oskrbimo z jabolki in si še kaj pogledamo. Na pot se odpravimo ob 10.30 po gorenjski AC in prvi postanek je BREZJE, najprej se ustavimo pri Mariji Pomagaj, potem pa nadaljujemo na grob sestre Mance ... potem pa kar počez, od pokopališča čez Noše v Črnivec in potem na staro glavno cesto. Naslednji postanek naredimo na vrh hriba - RESJE, kjer se oskrbimo z ozimnico (jabolka, hruške in jabolčni kis in orehe), za konec pa si ogledamo še DJI3 drom ... nadaljujemo po stari magistrali mimo Radovljice na BLED, kjer se na pokopališču najprej zausatvimo pri naših sestrah HMP, potem pa obiščemu še sorodnike in znance. Nadaljujemo čez Gorje in Kočno, ter pred Jesencami zavijemo levo pod "BABO" vendar pridemo le na dvorišče, saj se cesta končna ... spustimo se v dolino, ter čez Savo na Jesenice, potem pa desno ... malo naprej na hribčku zagledamo cerkev, in potem zavijemo levo na BREG, kjer si ogledamo zanimivo innzelo staro cerkev sv. Radegunde. Pot nadaljujemo naprej - kamor pridemo ... pridemo ... spustimo se dol do Save, ki jo v PIŠKOVCA prečkamo, potem naberemo še par orehov in pod Zasipom prispemo nazaj na Bled, mimo naših sester HMP. Vračamo se mimo pokopališča in po glavni cesti nazaj na AC. Zadnji postanek naredimo na BRDU, kjer si za 20 EUR (za 3) ogledamo grad Brdo, z originalno Dalmatinovo Biblijo in origanlno Slavo Vojvodine Kranjske ... protokolarna uslužbenka nam pove, da je fotografiranje znotraj sicer prepovedano, a da lahko na črno naredimo kakšno fotografijo ... po ogledu se še mimo ribnikov sprehodimo čez park, kjer je polno užitnih gob, ki pa jih je žal prepovedano nabirati) ... Domov se vrnemo ob 16.00, za nami pa je zelo lep dan.

še doma - pajek se v kopalnici gleda v ogledalu