- 16. 05. 2015 -
Brezje - 70-letnica konca 2. svetovne vojne

Opis poti: Tokrat se dobimo pred cerkvijo Marije Pomočnice na Rakovniku, ter se z avtobusom - z župnijo ob 8.15 odpravimo na Brezje k Mariji Pomagaj. Po jutranji molitvi in rožnem vencu malo pred deveto prispemo na BREZJE, kjer nekateri odhitijo k Mariji, nekateri pa zavzamemo svoja mesta na trgu pred cerkvijo, kjer se ob 10.00 prične slovesno somaševanje slovenskih škofov. Po končani slovesnosti, se še malo sprehodimo po Brezju, potem pa se gremo zahvalit k Mariji in pri njej kot župnija zmolimo še en rožni venec za Domovino. Ob 13.00 pa se z avtobusom vrenemo proti domu, kamor prispemo malo po pol drugi uri. Za nami pa je lepo praznovanje, pa še našega bivšega župnika - soboškega škofa smo videli.

po Dolenjski cesti - pogled na Rudnik

po Ljubljanski obvoznici - grad Brdo

Šmarna Gora

gorenjska AC - Repnje in sv. Tilen

Tabor

Brezje

pred sveto mašo na trgu pred baziliko

10.00 - začetek slovesne svete maše

Smledniški grad

Vodice

in že smo pred cerkvijo Marije Pomočnice na Rakovniku

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™