- 11. 04. 2015 -
Štorje - Kazlje - Dobravlje - Avber - Ponikve - Štanjel {Fabianijeva pot} - Kobdilj - - Hruševica - Tupelče - Kobjeglava - Tomačevica - Gabrje pri Komnu - Coljava - Pliskovica - Veliki Dol - Šempolaj - Prečnik - Mavhinje - Devin {Rilkijeva pot} - Sesljan - Šentmaver - Trst

Opis poti: Od kar smo se sprehajali po Krakovskem nasipu, se odpravljamo v Štanjel, potem pa nam v roke pride še Naša Družina s Fabianjievo potjo in odločitev je tu. Na pot se odpravimo ob 8.40 ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo ter na primorsko AC, katero zapustimo pri izvozu za Senožeče, kjer pa zavijemo desno. Prvi postanek naredimo pri sv. Janezu - ŠTORJE, kjer se sprehodimo okoli cerkve in si ogledamo še konje na bližnjem pašniku. Nadaljujemo čez Pristavo v KAZLJE do sv. Lovrenca. Od tod je lep razgled na sv. Ano in sv. Katarino v Bogo ter Štajk. Potem pa nadaljujemo v DOBRAVLJE in kmalu desno gor do sv. Nikolaja v AVBER ter čez PONIKVE kmalu prispemo na naš cilj - ŠTANJE. Najprej si ogledamo kraj - se ustavimo na TICu, kjer nam ne znajo povedati skoraj nič, še to ne, da je Fabianijeva pot krožna (pa čeprav je v reviji Naša Družina zelo lepo opisana), potem se zaustavimo v cerkvi sv. Danijela ter se sprehodimo v Fabianijev vrt. Od tod dalje pa se naša FABIANIJEVA POT prične, spustimo se pod vrati obzidja po makademski poti po desni strani Fabianijeva vrta do dveh obeležij ter se vzpnemo po poti do sv. Gregorja, kjer je družinska grobnica Fabianov. Ker se vmes malo zgubimo (en del nabira šparglje) drugi del pa se spustimo v KOBDILJ, iz Kobdilja naredimo del poti nazaj proti Štanjelu, potem pa (ko smo z iskanjem članice neuspešni) nadaljujemo pot do Fabianove domačije, potem se spustimo še v Spodnji del kraja in si ogledamo spuhlje, ter nadaljujemo do proge, ter pred njo zavijemo na ožjo stezo, ki nas pripelje do starega pokopališča iz prve svetovne vojne. Nadaljujemo naprej in kmalu prek železnicšgea predora prispemo nazaj v Štanjel. Pot nadaljujemo čez Dolenjo Vas v HRUŠEVICO do sv. Jožefa, v TUPELČE in KOBJEGLAVA, tod zavijemo desno v TOMAČEVICO, in čez vas nazaj do sv. Petra v GABROVICO PRI KOMNU. Čez COLJAVA se spustimo v PLISKOVICO in tu desno do sv. Jakoba v VELIKI DOL. Nadaljujemo čez Tublje pri Komnu v Brje pri Komnu, kjer zavijemo na glavno cesto zavijemo levo, ter kmalu prečkamo mejo ŽEKENC, in že smo v ŠEMPOLAJu, tu čez PREČNIK desno prispemo v MAVHINJE, potem pa mimo Cerovlja v Sesljanu na glavno cesto ter nadaljujemo proti Devinu. Kmalo desno zagledamo Coop, kjer si priskrbimo sveže mesnine in žemljice, potem nadaljujemo v DEVIN, a ker ni pravega parkišča se vrnemo v SESLJAN, kjer najprej v avtu pomalicamo (imamo kosilo), potem pa se peš odpravimo in Sesljana v Devin po RILKEJEVI POTI. Za konec se spustimo še do morja v ŠENTMAVER, potem se vrnemo nazaj na glavno cesto in ob morju nadaljujemo v TRST, še postanek pri Univerzi, potem pa v eno trgovinico na Opčine, pa na Fernetiče in po AC proti domu, kamor prispemo ob 18.30, za nami pa je zelo lep dan.

ŠTORJE

KOBDILJ

GORNJI KODBILJ

SPODNJI KOBDILJ

vojaško pokopališče prve svetovne vojne

HRUŠEVICA - sv. Jožef

DEVIN

SESLJAN

RILKIJEVA POT

pri Devinskem gradu, potem pa nazaj

ŠENTMAVER

NABREŽINA

TRST - Univerza

Sežana

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™