- 07. 11. 2015 -
Naravni rezervat Izliv Soče - Ribiško naselje - Gradež - Prosek

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 8.00, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo cesto ter na primorsko AC do izvoza Brezovica (zaradi gneče na AC) nadaljujemo do Vrhnike, kjer se spet vklučimo na primorsko AC, katero zapustimo pri Fernetičih. Nadaljujemo po italijanski AC do izvoza za Tržič. Najprej se v trgovini v Tržiču oskrbimo z malico, potem pa nadaljujemo proti Gradežu. Po dveh krožiščih pridemo do semaforja v Bistrici, kjer zavijemo desno, čez most in pri velikem kanalu desno, sledimo smerokazom, potem levo po ozki cesti prispemo na naš cilj NARAVNI REZERVAT - IZLIV SOČE, po plačilu vstopnine 5 EUR / osebo se prične naše 4-urno uživanje v lepotih narave in opazvanju ptic 10:00-14:00, ko končnamo z ogledom. Nadaljujemo po makedamu ob Soči, jo prečkamo, potem pa levo naprej proti Gradežu. Ko prečkamo dvižni most zavijemo levo in ob kanalu naravnost do Jadranskega morja, tu levo in do bivšega rezervata ptic. Najprej imamo že zasluženo malico, potem se sprehodimo do Soče, zatem pa kar po cesti čez ribiško naselje do Izliva Soče v Jadransko morje. Nadaljujemo ob Jadranskem morju in kolesarski stezi proti Gradežu, na koncu desno in ob drugem naravnem parku, potem levo in že smo v GRADEŽU. V mestu parkiramo in se sprehodimo do obeh cerkva in morja ... Nadaljujemo proti Ogleju, vmest pa se ustavimo še za sončni zahod in pogled na Barbano. Pot nas pelje mimo Ogleja in Ronhja. V Tržiču zavijemo na AC. Zadnji postanek naredimo pri Mariji na Vejni v PROSEKU, potem pa čez Opčine na Fernetiče, in po AC do doma (med Logatcem in Vrhniko pademo v 50-min zastoj), domov pa se vrnemo natanko po dvanajstih urah, ob 20.00. Za nami pa je en zelo lep dan.

Naravni rezervat - Izliv Soče

Ribiško naselje

Izliv Soče

meduza v Soči

še en pogled na Jadransko morje