- 06. 12. 2015 -
Vrh nad Želimljami - Gradišče - Gumnišče

Opis poti: Popoldne po kosilu ob 13.30 se odpravimo po Dolenjski cesti mimo Rudnika, Lavrice do Škofljice ter naprej po Kočevski magistrali čez Pijavo Gorico, mimo Smrjenja in Gradišča do ovinka in odcepa za Vrh, tu zavijemo levo ter mimo hiš čez gozdiček, kjer na robu gozdička, pred vasjo VRH NAD ŽELIMLJAMI pustimo avto, ter se prek travnikov odpravimo proti vikendaškemu naselju in po poti naprej do cerkve sv. Petra. Nazaj grede se vračamo po cesti čez vas. Tik preden prispemo do avta srečamo še Želimeljskega župnika Draga. Pot nadaljujemo v GRADIŠČE do sv. Primoža in Felicijana, in imamo srečo, saj je cerkev odprta. Spustimo se nazaj na Kočevsko magistralo in že smo v Pijavi Gorici, pod prakiriščem od Čota zavijemo desno na makedam ter se za konec ustavimo še pri cerkvi sv. Duha, za njo pa čudovit razgled na Krvavec. Vračamo se čez Škofljico in po Dolenjski cesti proti domu, kamor prispemo ob 16.00.

Vrh nad Želimljami

pogled na sv. Miklavža (Cerovo)