- 22. 11. 2014 -
Sečoveljske soline

Opis poti: Na pot se odpravimo okoli 8.10, ko ob 8.20 na končni 20-tke poberemo še četrtega člana in že nadaljujemo po Ljubljanski obvozni in primorski AC. Že pri Uncu se je pričelo jasniti in Nanos je bil že prav lepo v sončku. Bolj smo se bližali morju, lepše je bilo. Nadaljujemo mimo Kopra in novega predora Markovec (ki pa žal še ni v uporabi, saj do njega še ni zgarjena cesta), Izole, Lucije in Seče, kjer zavijemo desno dol do Vhoda Lera - Krajinskega parka SEČOVELJSKE SOLINE, kamor prispemo okoli 10.00. Po plačilu vstopnine se odpravimo do razgledne ploščadi ob kanalu Drnica, vmes pa opazujemo lepote narave, ptice in predvsem soline. Vračamo se prek kanala Lera do avta, ter ob 12.00 nadaljujemo z delom Fontanigge prek slovenske obmejne točke ob Dragonji, tu si ogledamo le krajši del z dodatkom, saj smo bili že malo utrujeni. Nazaj se vračamo ob Dragonji, vmes pa ugotovimo zanimivost. Krajinski park meji do obrobja, torej prek "začasne obmejne točke" in prek Dragonje, na oni strani reke so hiše z oznako Paracag (torej slovenske katastrske oznake), zraven pa je bližnji hotel postavil table, da so "odstopili" svoje zemljišče in jo dali kot služnostno pot za sprehananje. Ko pridemo do avta pot nadaljujemo prek začasne obmejne točke in nazaj proti Izoli, pred Belvederom si ob cesti omislimo kakije, potem pa se zausatvimo še na razgledni točki, potem pa čez Izolo in mimo Kopra na mejni prehod Škofije ter v trrgovine v industrijski coni Milje. potem pa po italjanski AC do Fernetičev in ob 15.00 prispemo v Sežano, kjer si privoščimo slastno kosilo, potem pa na AC in proti domu (zaradi zastoja AC) zapustimo pri Vrhniki, in se pri Brezovici spet vključimo nanjo, še oddamo četrtega člana, in ob 17.00 prispemo domov. Za nami pa je zelo zelo lep in topel dan.

na primorski AC

po drevoredu

pogled na Izolo z Belvedera

in proti Nanosu

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™