- 18. 05. 2014 -
Sv. Ciril in Metod - Ljubljanski grad

Opis poti: Zelo zanim in pester dan pričnemo ob 8.58, in sicer s čakanjem v vrsti pred Leclercom. Sicer ni v naši navadi, da bi hodili v nedeljo v trgovino, a smo potrebovali sladico - svežo torto za današnje praznovanje. In naleteli na zelo zanimiv prizor: množica ljudi, čakajočih, da se ob 9.00 odpre trgovina ... očitno enim ni dovolj 6 dni, potrebujejo še NEDELJO?! No torto imamo, in že se peljemo za Bežigrad v cerkev sv. Cirila in Metoda, kjer se ob 10.00 prične slovesnost PRVEGA SVETEGA OBHAJILA. Sledi še skupna fotografija, potem pa praznovanje V Dubočici na Zaloški cesti. Žal praznovanje predčasno zaključimo, ter se za par minut odpravimo domov ... ter pot že nadaljujemo na IG na dekanijsko srečanje pevskih zborov. Po končanem nastopu pogostitev spustimo (saj je težko jesti podobno hrano, kot je bila na kosilu) ter se odpravimo domov, kamor prispemo ob 18.45. Potem pa se odpravimo še na kratek sprehod na LJUBLJANSKI GRAD ... in za nami je lep in zanimiv dan.

BEŽIGRAD - cerkev sv. Cirila in Metoda

slovesnost PRVEGA SVETEGA OBHAJILA

zanimiva - a precej divja pogostitev