- 08. 04. 2014 - 6. dan
Saint Avold - Strasbourg - Ljubljana

Opis poti: Vstajanje, pakiranje in samopostrežni zajtrk ob 6.55, potem pa ob 7.55 zapuščamo naš hotel. Ob 7.56 se ustavimo še na bližnjem ameriškem vojaškem pokopališču, ter se sprehodimo do kapele. Ob 8.23 pa zares zapuščamo Saint Avold. Nadaljujemo po Franciji po AC E25 ter ob 9.50 prispemo v STRASBOURG. Ob 10.00 zapustimo avtobus in kombi ter se peš podamo po zanimivih uličicah do mogočne katedrale Naše Gospe. Ob 10.30 v kripti pričnemo z zadnjo romarsko sveto mašo, ki jo tokrat daruje naš VODIČ in bivši kaplan – župnik v Grahovem Sandi Osojnik. Po sveti maši ob 11.05 nam ostane še nekaj prostega za ogled katedrale, spominke in WC, potem pa ob 11.40 nadaljujemo s sprehodom in ogledom mesta. Ob 12.25 smo že zbrani na avtobusu, in si ob 12.50 ogledamo še Evropski Parlament. Ob 13.00 zapuščamo Strasbourg in nadaljujemo E25 proti (na naši desni Črnemu gozdu), še prečkamo Ren in že smo v Nemčiji. Nadaljujemo gor – ob Renu navzdol po AC E52 proti Karlsruhe mimo avtocestne kapele v Stuttgart, kjer deluje naš salezijanski duhovni Zvone Štubelj. Pot nas pelje mimo ogromnega gradbišča AC in že smo ob 15.40 na skupni malici. Potem pa dol mimo Ulma, Ausburga, kjer je župnik naš bivši kaplan Roman Kutin. Ob 18.40 se peljemo mimo ogromnega stadiona pred Münchnom. Malo za Rosenheinom naredimo še zadnji postanek v Nemčiji. Ob 19.50 se peljemo še mimo neosvteljenega moškega in ženskega otoka na Chiemsee-ju, v daljavi zagledamo še zasneženi Waltzman (desno) in že smo v Avstriji. Nadaljujemo po E55 mimo Salzburga in Hallaina, potem še en počitek, Turski predori, vmes se še nekje ustavimo ... potem pa Karavanke in že smo v Sloveniji. Natanko ob 01.00 srečno prispemo pred cerkev Marije Pomočnice na Rakovnik. Vsi veseli in polni novih vtisov se vrnemo na svoje domove.

samopostrežni zajtrk

katedrala Naše Gospe

sveta maša ob 10:30 v kripti

še čas za spominke

in skupni obhod po mestu

že se peljemo naprej (12:25)

12:50 EVROPSKI PARLAMENT

in že smo na avtobusu

stavka za UKRAJINO

13:00 zapuščamo STRASBOURG

in že prečkamo REN

ter smo v NEMČIJI - v daljavi ČRNI GOZD (SHWARZWALD)

stadion pred Münchnom

še pogled na Chiemsee ... potem pa je že TEMA

od SALZBURGA dalje do doma DEŽUJE, to pa je edini dež na našem romanju

ob 01:00 srečno prispemo pred cerkev Marije Pomočnice na Rakovnik

STROŠKI:
Spominski kovanec: 2 EUR
Spominki: 6,6 EUR
Spominki: 4,3 EUR
WC Nemčija: 4 x 0,70 EUR (4x 0,50 EUR dobiš nazaj, 2 EUR – bonboni)