- 05. 04. 2014 - 3. dan
Gringy - Pariz (Elizejske poljane, Louvre, sv. Ignacij Lojolski - Diakonsko posvečenje Andreja Brozovič) - Gringy

Opis poti: Po vstajanju in zajtrku (štručka, marmelada, maslo, rogljiče, kava, vroča čokolada, čaj, sok)ob 7.30 se ob 8.15 že odpravimo na prvi pohod v PARIZ. Po jutranji konici ob 9.15 prispemo v LOUVRE, ko dobimo vstopnice (po 6 v skupine) se vsak po svoje odpravimo po ogledih ob 11.30 se zberemo na začetnem mestu, ter se ob 11.50 odpravimo naprej na Elizejske poljane. 12.30 ... tu imamo prosto. Večina, tudi našega župnika je kaplan prvič peljal v McDonalds, kjer se do sitega najemo. Sledi še sprehod, potem pa ob 13.30 nadaljujemo pot po Parizu do cerkve sv. Ignacija Lojolskega, kamor prispemo ob 14.00. Malo imamo še prosto, potem pa se namestimo na rezervirana sedeže v cerkvi, kjer se ob 15.00 prične slovesno bogoslužje z diakonskim posvečenjem, dvanajstih kandidatov jezuitov, med katerimi je tudi en Slovenec – naš Andrej Brozovič. Slovesnost vodi ob somaševanju številnih (tudi 8 slovenskih duhovnikov) pariški pomožni škof. Po končani slovesnosti ob 17.50 sledi pogostitev in druženje ob slovenski pesmi skupaj z našim diakonom Andrejem in slovenskimi narodnimi nošami. Ob 18.40 se odpravimo proti našemu hotelu. Sledi večerja (solata, bedro, pomfri, kuhana zelenjava, puding) ob 19.45, po njej pa se odpravimo k počitku.

že se peljemo proti Parizu

in že se peljemo (11:50)

Elizejske poljane (12:30)

zasluženo kosilo v McDonaldsu

že smo na avtobusu (13:30)

14:00 pred cerkvijo sv. Igancija Lojolskega

Slovesno bogoslužje s posvečenjem 12-tih novih DIAKONOV, med njimi tudi naš faran Andrej Brozovič

še skupno druženje

18:40 vožnja proti hotelu

v hotelski sobi - sledi večerja (19:45)

STROŠKI
McDonalds: 10,4 EUR
Vstopnina Louvre: 24 EUR (2 x 12 EUR)