- 04. 04. 2014 - 2. dan
Castelnuovo - Ars (sv. Janez Vianey)- Gringy

Opis poti: Sledi vstajanje in pakiranje, potem sledi »obilen« zajtrk (kruh, maslo, marmelada, rogljički, brioši, kava, čaj, sok) ob 7.15, potem še malo prostega in ob 7.50 se že peljemo novim dogodivščinam naproti. Peljemo se po cesti E70 mimo Torina, salezijanske hiše Avigliana, znamenite romarske cerkvice na hribu, in že se dvigamo in bližamo italijansko-francoski meji. Ob 9.45 smo na cestnini za predor Frejus (za avtomobile 43 EUR, za avtobus v eno smer 165 EUR) – za 12,8 km seveda. FRANCIJA ... nadaljujemo pot, ves čas se spuščamo, ob 10.25 naredimo prvi postanek za WC in kakšno kavico. Ob 10.50 nadaljujemo mimo Chambery in od daleč Lyon ter ob 13.30 prispemo v ARS –mesto svetega župnika Janeza Vianeya. Najprej imamo skupno malico na parkirišču, Potem si ob 14.15 ogledamo cerkev, kjer je grob Janeza Vianeya, nato še kapelo s svetnikovim srcem (ki je trenutno na razstavi v Parizu), staro župnišče in spominske sobe. Potem imamo še malo prostega časa za spominke, in že se ob 15.10 zberemo v spodnji cerkvi, kjer imamo drugo romarsko sveto mašo, ki jo vodi naš kaplan Jure Babnik. Po končani sveti maši ob 15.45 imamo še nekaj prostega, potem pa ob 16.00 pot že nadaljujemo po francoski AC proti Parizu Ob 20.10 prispemo pred naš hotel v GRINGY (predmestje Pariza), ter se takoj peš odpravimo do restavracije, ter ob 20.24 pričnemo z večerjo. Po večerji (solata, zrezek, riž, sadje) se vrnemo do avtobusa, vzamemo prtljago in se ob 23.00 končno namestimo po sobah, ter se kmalu odpravimo k že zasluženem počitku.

sicer ločena dvoposteljna soba, ki je zvečer postala zakonska

zanimivo SLOVENIJE SPLOH NI ... le izhodna klicna koda za YUGOSLAVIO

še hotel od zunaj

ura je 7.50 in že se peljemo naprej

znamenito svetišče

cestnina za tunel Frejus (9:45)

prvi postanek v Franciji (10:25)

in že se peljemo

prihod v ARS (13:30)

ogled cerkve Janeza Vianeya (14:15)

grob in nestrohnjeno telo Janeza Vianeya

ogled domačije

ter kapele z njegovim srcem