- 03. 04. 2014 - 1. dan
Ljubljana - Turino (Valdocco) - Colle don Bosco - Castelnuovo

Opis poti: Tokrat se odpravimo na župnijsko romanje – diakonsko posvečenje našega farana Andreja Brozoviča v Pariz. Malo pred peto uro zjutraj se pričnemo zbirati pred cerkvijo Marije Pomočnice na Rakovniku. Najprej se razporedimo po avtobusu, nato pa nas župnik povabi v cerkev k Mariji na romarski blagoslov, kjer se priporočimo za srečno pot, potem pa prejmemo še blagoslov, ki nam ga podeli ravnatelj salezijanske skupnosti na Rakovniku mag. Marko Košnik. Ob 5.30 se odpravimo na romarsko pot po Dolenjski cesti, desno na Peruzzijevo in na primorsko AC. Prvi postanek naredimo na počivališču Povir za WC in kavico potem pa prek mejnega prehoda Fernetiči pridemo v ITALIJO in nadaljujemo po italijanski AC. Nadaljujemo mimo Repentaborja in Proseka, še zadnjič pogled na Jadransko morje in Tržič potem pa se že približujemo Benetkam in Padovi, in že je pred nami nov postanek za malico (velepočivališče prek avtoceste). Nadaljujemo naprej mimo Vicence in Verone, Gardskega jezera, Brescie, Bergama in Milana do našega prvega cilja – TORINO, kamor prispemo ob 14.15 (vmes smo imeli še en postanke – skupno malico) ... še prebijemo se čez mestno gnečo, in ob 14.45 smo v VALDOCCO, pred mogočno cerkvijo Marije Pomočnice in don Boskovim oratorijem. Najprej imamo malo prostega za WC, nato pa se zberemo v kapeli sv. Frančiška Saleškega, kjer imamo ob 15.00 prvo romarsko sveto mašo, ki jo vodi ravnatelj mag. Marko Košnik. Po končani maši si najprej ogledamo lopo (kapelo) Pinardi, kjer se je vse skupaj z don Boskovim poslanstvom pričelo. Sledi ogled don Boskovih soban, za konec pa se ustavimo še v MATERNI CERKVI SALEZIJANSKE DRUŽINE – na glavnem oltarju je Marija Pomočnica, v desni kapeli sta pokopana sv. Janez Bosko in v drugi sv. Dominika Marija Mazzarelo, od zadaj na levi pa so relikvije sv. Domnika Savija. Na desni strani je tudi TORINSKI PRT. Potem se zberemo še pred kipom sv. Janeza Boska v parku, kjer se skupinsko fotografiramo in srečamo z našima bogoslovcema Mitjem in Matildom, kjer tu študirata. Ob 16.50 pa že nadaljujemo pot mimo Castelnouva po Torinskem podeželju na COLLE DON BOSCO – kraj don Boskove domačije. Ker prispemo šele ob 18.06, in že malo zamujamo si na hitro ogledamo zgornje in nato še spodnje svetišče, potem pa še don Boskovo domačijo, misijonski in etnološki muzej ter kapelo rožnovenske Marije. Ob 19.15 se že peljemo proti našem hotelu v CASTELNOUVO, kamor prispemo ob 19.50, sledi večerja (riž z vinom, zelenjava, meso, pire krompir, mlečna sladica) 20.10, in ob 22.00 smo končno nameščeni po svojih sobah. Sledi zaslužen počitek.

topoli ob italijanski AC - slikano med vožnjo iz avtobusa

že se približujemo Torinu, saj se na hribu zgoraj prikaže SUPERGA

TORINO - 14:15

VALDOCCO - MATERNA CERKEV SALZIJANSKE DRUŽINE - Marija Pomočnica

sveta maša v kapeli sv. Frančiška Saleškega

ogled kapele (nekoč lope Pinardi)

don Boskove sobane

cerkev Marije Pomočnice

še slikanje v parku

in že se peljemo (16:50)

COLLE DON BOSKO (18:06)

ogled zgornjega svetišča

še ogled spodnjega svetišča

še

kapela don Boskovih sanj spodaj pod domačijo

don Boskova domačija

kapela Rožnovenske Marije

misijonski muzej

etnološki muzej

pa smo že na avtobusu (19:15)

večerja v hotelu - CASTELNUOVO

potem pa ob 22.00 k počitku.