- 01. 05. 2014 -
Kališe - Podvolovljek - Koprivna - Podolševa - Sveti Duh

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 9.00 po Dolenjski cesti do Rudnika in naprej po Štajerski oboznici do izvoza za Domžale. Nadaljujemo čez Količevo mimo Arboretuma Volčji potok, ter naprej čez Kamnik mimo samostana Mekije ter naprej proti Gornjemu Gradu. Malo pred Črnivcem zavijemo levo smer Velika Planina ter se kmalu zaustavimo pri sv. Ahaciju v KALIŠE. Pot nadaljujemo čez Krajinski Rak v PODVOLOVLJEK in naprej v Luče, kjer zavijemo levo v Solčavo potem pa desno proti Panoramski cesti. V Podolševi zavijemo desno proti Črni na Koroškem. Ko prečkamo Mežo zavijemo levo v KOPRIVNO. Najprej k sv. Jakobu potem pa še k črni Mariji pri sv. Ani. Nazaj se vračamo do PODOLŠEVE in potem naravnost na SVETI DUH. Pred križiščem za Pavličevo sedlo prične deževati, potem se odločimo, da se vračamo po Sloveniji: Nadaljujemo v Solčavo, potem pa čez Luče do Ljubnega ob Savinji in Radmirje, Gornji Grad potem pa čez Kamnik in Količevo na AC in proti domu, kamor prispemo ob 17.00 - še kratek počitek potem pa k šmarnicam.

ob poti

pogled na Stari Grad

pogled na Mali Grad

Mekinje

KALIŠČE - sv. Ahacij

PODVOLOVLJEK

na cesti proti Lučam

žal povežena ob cesti, a vseeno lepa

SOLČAVA

PODOLŠEVA

MURNČKI

SVETI DUH

slastno kosilo: gobova juha, štruklji in štrudel