- 21. 07. 2013 -
Skaručna - Zbilje - Praše - Jama - Kokrica - Bobovek - Šenčur - Šinkov Turn - Ljubljanske Žale

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7.15, in sicer po Celovški cesti in naprej po Gorenjski AC do izvoza Šmartno, ker prej ne pogledamo na karto, kam moramo nadaljujemo v Zgornje Gameljne, kjer ob Gameljščici zavijemo levo in naprej po makedamu mimo ribogojnice čez podvodje in Vojsko prispemo v SKARUČNO, kjer smo ob 8.00 prisotni pri sveti maši v cerkvi sv. Lucije. Po maši, ob 9.00 nadaljujemo po cesti do Vodic, potem pa levo prek AC in mimo Zapoge, Hraše in Smlednik čez Savo prispemo v ZBILJE, kjer se zaustavimo ob Zbiljskem jezeru. Nadaljujemo nazaj do Save in pred njo levo čez Podrečo, Mavčiče do PRAŠE, kjer se zaustavimo ob Trbojskem jezeru. Naslednji postanek je ob parvljično zeleni Savi v JAMI, potem pa čez Breg v Kranj in naprej v KOKRICO, kjer se pasemo na zravilni zeliščih. Sledi BOBOVEK in Bobovniška jezera, potem pa čez Brdo v SENČUR do sv. Jurija ter mimo Brnika nazaj v Vodice in Skaručno, tu zavijemo levo čez Vesca, Selo in prispemo na ŠINKOV TURN, Vračamo se čez Mengeš in se na koncu ustavimo še na LJUBLJANSKIH ŽALAH, potem pa proto domu, novim dogodivščinam naproti.