- 08. 05. 2013 -
Ljubljana - "Svetnik med nami"

Opis poti: Ob 7.30 se odpravimo na pot, in sicer ob Dolenjski cesti, čez Karlovški most in po vozni in planinski poti mimo Plečnikovih Šanc na grajsko planoto, dol se spustimo po študentovski stezi, ter nadaljujemo do Mestne hiše, čez Ribji trg, ter prek Ribje brvi na Kongresni trg, dol po Wolfovi na Prešernov trg in nazaj do Mestne hiše ter v Stolnico, kamor prispemo ob 8.20. To je dan, ko se obhaja obletnica posvetitve Ljubljanske stolnice, obenem pa je tudi dan, ko prispejo relikvije sv. Janeza Boska. Ura je 8.30, ko prispejo relikvije, in sicer sledi slovesen sprejem prošta in štirih kanonikov. Stolni župnik in prošt - prelat jih sprejme z besedami: "Pozdravljen VELIKI ČASTNI MEŠČAN MESTA LJUBLJANE, sveti Janez don Bosko", sledi procesija z litianijami vseh svetnikov v stolnico, in slovesna sveta maša ... Takoj po njej se odpravimo po isti poti (čez grad proti domu). Takoj po kosilu, pa se ponovno odpravimo v Stolnico, tokrat ob Dolenjski železnici in v Botanični vrt, čez Hladnikovo brv na Špico in ob Ljubljanici do Hradetskega mostu, prek n jega in ob Bregu in Hribarjevem nabrežju do Prešernovega trga, naprej do Mestne hiše, do vzpenjače na WC ter v Stolnico počastit relikvije sv. Janeza Boska. Nazaj se vračamo čez Mestni in Stari trg ter naprej ob Gallusovem in Grudnovem nabrežju do Špice, čez Hladnikovo brv v Botanični vrt in ob Dolenjski cesti proti domu. Zvečer po šmarnicah in večerji, pa se na pot odpravimo še enkrat, in sicer zopet čez grajsko planoto ter dol na Študentovsko ulico, mimo Vodnikovega trga in stolnice do Mestne hiše ter do Frančiškanov, kamor so relikvije sv. Janeza Boska prispele v večernih urah. Pri njih se zaustavimo do 21.30, potem pa se vračamo do Mestne hiše, ter se čez Mestni, Stari in Gornji trg ter Karlovški most vračamo proti domu.

vozna pot na grad

planinska pot

del Plečnikovih Šanc

Ljubljanski grad

Mestna hiša

Ljubljanska stolnica sv. Nikolaja - obletnica posvetitve in "Svetnik med nami"

Študenovska steza

SOKOLIČ

Ljubljanski grad

Ob Dolenjski železnici

Botanični vrt
Hladnikova brv

Špica

Breg

Martin Krpan in kobilica (točno ob uri)