- 07. 07. 2013 -
Bled - Brezje

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 8.30, po gorenjski AC, in ob 9.15 prispemo na BLED, sledi sprehod do jezera, ob 9.45 pa zavijemo navzgor do cerkve sv. Martina, kjer smo ob 10.00 pri lepi sveti maši, saj pri njej sodelujejo NAŠE sestre ob zaključku blejskega oratorija, kot bi bili doma ... po maši ob 11.30 je še predstavitev, a jo mi zapustimo, in prične se uro in pol dolga hoja okrog jezera. Še po kremšnito in do avta. Ustavimo se še na blejskem pokopališču - pri staremu očetu in pri naših sestrah ... potem pa nadaljujemo po Ac na BREZJE k Mariji Pomagaj. Na naše presenečenje je glavni oltar sv. Vida zakrit zaradi obnove. Ob 14.00 pot nadaljujemo po AC in naprej v Tržič, potem pa čez Križe in Senično na Golnik na obisk. Domov se mimo Tenetišča in po gorenjski AC vrnemo ob 16.00, za nami pa en zelo lep dan.

BLED - ob jezeru

mladi, še precej "štorasti" labodi

navzgor po stopnicah v župnijsko cerkev sv. Martina

na poti do cerkve je lepo urejen zeliščni vrt