- 01. 05. 2013 -
Laze nad Krko - Veliki Korinj - Kamni vrh pri Ambrusu - Kal - Tisovec - Pri Cerkvi - Žvirče - Prevole - Ratje - Višnje - Brezovi Dol - Visejec - Sela pri Hinjah - Vrh pri Hinjah - Veliko Lipje - Klopce - Žužemberk

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 8.50, in sicer ob Dolenjski cesti, kjer natočimo gorivo ter se srečamo (po naključju) z ljubljanskim nadškofom msgr. Stesom. Pot nadaljujemo za Bežigrad do končne postaje 20-tke, kjer poberemo še četrtega člana in že po Ljubljanski obvoznici nadaljujemo proti Malencam in naprej po Dolenjski AC do izvoza za Grosuplje. Nadaljujemo čez Grosuplje in Veliko Mlačevo mimo grado Boštanj nad Radenskim Poljem ter mimo Luč proti Krki, tik za tablo Krka zavijemo takoj desno, potem pa naravnost (ne gor desno za Videm) ter mimo Brinja in Šiškega vrha prispemo v LAZE NAD KRKO, kjer se naprej zaustavimo pri kapelici ob cesti. Nadaljujemo naprej do sv. Jurija v VELIKI KORINJ, ker cerkev ravno krasijo za šmarnično pobožnost je le-ta odprta in si jo lahko ogledamo. In že nadaljumemo naprej mimo Dularjeva hriba, ter se spustimo na malo bolj glavno cesto, kjer zavijemo desno. Na prvem odcepu zavijemo levo in prispemo v KAMNI VRH PRI AMBRUSU, kjer parkiramo in se peš od križa sprehodimo do cerkve sv. Petra na Štražarjevem vrhu. Potem pa se vrnemo na glavno cesto, jo prečkamo in že smo v KALU pri sv. Luciji, od tod mimo cerkve po malo slabši cesti nadaljujemo mimo Malega kala, Poljan in Enčkovega hriba prispemo do sv. Petra in Pavla v TISOVCU, potem pa se spustimo na Četež pri Strugah in nadaljujemo do sv. Avgušina PRI CERKVI, pot nas potem pelje do sv. Roka v ŽVIRČE, potem pa do sv. Križa v PREVOLE, tu zavijemo levo in potem spet levo v RETJE do sv. Primoža in Felicijana, potem pa mimo Jarčjega Dola nadaljujemo do sv. Filipa in Jakoba v VIŠNJE, od tu nadaljujemo desno v BAKRC ter prispemo v BREZNI DOL do cerkve katere v atlasu Slovenije NI ... nadalujemo od Bakrca desno v VISEJEC, tudi tu naj ne bi bilo cerkve pa je in že smo pri sv. Juriju v SELAH PRI HINJAH, potem pa še levo na VRH PRI HINJAH pri sv. Tomažu. Spuščamo se po ozki cesti in ndaljujemo levo, zatem pa desno v VELIKO LIPJE, do sv. Martina in mimo sv. Primoža v KLOPCAH v Laščah prispemo na glavno cesto (Kočevje - Dvor), koder zavijemo desno ter mimo Jame prispemo v Dvor. Nadaljujemo čez Krko in levo. Zadnji postanek naredimo ob Krki v ŽUŽEMBERKU, potem pa mimo Marinče Vasi in Muljave nadaljujemo do Ivančne Gorice na AC. Domov prispemo ob 15.00. Za nami pa je čudovit dan ... poln novih vtisov.

LAZE NAD KRKO

LAZE NAD KRKO - kapelica

VELIKI KORINJ - pogled na TISOVEC

sv. Jurij

Stražni vrh - pogled na Kal

KAMNI VRH PRI AMBRUSU

Stražarjev Vrh - sv. Peter

1. kapelica ob poti (Kamni Vrh pri Ambrusu)

2. kapelica

VRH NAD HINJAMI - sv. Tomaž

VELIKO LIPJE - sv. Martin

KLOPCE - sv. Primož

ŽUŽEMBERK ob Krki (pogled na grad ter sv. Mohorja in sv. Roka)