- 23. 07. 2012 -
Marezige - Krkavče - Dragonja - Belvedere

Opis poti: Na pot se podamo precej pozno, sredi dneva, in sicer najprej na Rakovniku poberem še tri člane, in že smo na Dolenjski cesti, kjer zavijemo desno na Peruzzijevo cesto in potem na primorsko AC, prometa je bilo na cesti kar precej, saj so med tednom tudi tovornjaki. AC zapustimo pri izvozu Bertoki - Sveti Anton, in se najprej ustavimo v trgovini DAR, po opravljenem nakupu pot nadaljujemo na Svetega Antona, potem pa zavijemo na desno in čez Babiče kmalu prispemo v MAREZIGE, kjer občudujemo lep razgled, pot nadaljujemo čez Pomjan, vendar se tu na željo preostalih članov ne ustavimo za lep razgled, češ, da smo tu že bili, tako da pot nadaljujemo naprej čez Šmarje in desno mimo Koštabone prispemo v KRKAVČE, v bistvu se zaustavimo le pri Krkavškem kamnu, pot nato mimo oljarne nadaljujemo v dolino Dragonje in kmalu prispemo v DRAGONJO, kjer si privoščimo kosilo. Po kosilu nadaljujemo v Sečovlje, čez Sečo, Lucijo in Portorož, potem pa spet nazaj na glavno cesto. Pred Izolo se ustavimo še na BELVEDERE, kjer je lep razgled na Izolo, potem pa v Izoli spet na hitro cesto in ob morju do Kopra, tu zavijemo čez Ankaran in ob morjo do Lazareta, potem pa čez Milje in v Trstu na AC, ter na Fernetičih spet pridemo v Slovenijo. Kljub manjši nejevolji dveh članov, da smo šli čez Italijo se zadovoljni vrnemo domovb ob 17.30. Za nami pa je lep in zanimiv dan ... še posebej zanimivo je bilo na AC, ker smo morali zaradi burje imeti odprta okna, ter pa celo pot nazaj ob morju.