- 23. 06. 2012 -
Ščurki - Škamevec - Podhojni Hrib - Bavdek - Zgonče - Vintarji - Zadniki - Brinovščica - Sveti Gregor

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 15.00, in sicer po Dolenjski cesti mimo Rudnika, Lavrice, Škofljice, Pijave Gorice ter Turjaka, kjer zavijemo desno proti gradu, a tik pred njim zavijemo v dolino ter se spustimo do ŠČURKOV, ter po dolini nadaljujemo proti Čatežu pri Turjaku, tu uberemo srednjo pot ere čez Javor prispemo na ŠKAMEVEC, nadaljujemo proti Velikemu Osojniku, a na vrhu zavijemo desno in se spustimo dol na PODHOJNI HRIB, potem pa čez Rob pred Kurju vasju prečkamo desno Robarico ter nadaljujemo čez BAVDEK, Tomažine in Marinčke, kjer zavijemo gor na ZGONČE. Pri kapelici pustimo avto ter se peš sprehodimo do Sv. Primoža in Felicijana, od koder je čudovit razgled. Pot nadaljujemo po glavni cesti naprej, le, da ne zavijemo desno na Bane, temveč prvi uvoz levo proti Kališčam, tu se malo lovimo, in pridemo na dvorišče, kjer nas usmerijo nazaj do kapelice v Gorenje Kališče, kjer zavijemo (nazaj) torej levo in po boljšem kolovozu čez Podstrmec ob Kozariščici prispemo v Brlog, tu pa zavijemo desno na glavno cesto in čez Žago, Podžago, Karlovico ... tu se držimo desne (Velikih Lašč), in nadaljujemo čez Plosovo na VINTARJI, ter Pugled pri Karlovici ter čez Perovo na ZADNIKI ter čez Črnec prispemo v BRINOVŠČICA, der naprej na SVETI GREGOR, kjer sledi obisk pri sorodnikih ... klepet in par partij šaha in ura je že 21.00, sledi vožnja domov, čez Andol, Malo Slevico, Velike in Male Lašče, Raščo in Turjak, ter po isti poti prispemo ob 22.00 domov.