- 20. 07. 2012 -
5. dan:
Sexau - Schiltach - Wittichen - Alpirsbach - Kloster Reichenbach - Badener Höhe - Baden Baden - Heidelberg - Zwingerberg

Opis poti: SEXAU – po zajtrku in plačilu nočitve 60 EUR se ob 8:22 odpravimo naprej. Ob 8:30 se zaustavimo pri cerkvi v Sexau, potem pa ob Elzu pot nadaljujemo čez Waldkirch (8:42) in naprej … kmalu tankamo za 75 EUR, potem pa mimo Winden, Elzach, Gutach, tu zavijemo desno ter se v SCHILTACHu ob 10:00 ustavimo najprej v cerkvi, nato pa se v mestno hiši olajšamo na WC-ju, sledi sprehod po zelo lepem mestecu, za konec si privoščimo še slastne gumijaste bonbone za 3,3 EUR, in že smo pri avtu 10:34, in že nadaljujemo naprej Iščemo Alpirsbach, a ker ni nobene oznake kam, se malo izgubimo, v Schekenzell v turističnih informacijah sprašujemo kam naprej, zraven pa še vprašamo, kaj je za videti v Wittichenu, to je tudi samostan, no prepričajo nas, da si je vredno ogledati tudi to. In res ob 10:56 prispemo v WITTICHEN – zelo lep samostan in cerkev, sicer je ne najdemo na nobeni karti, tudi v tisti podrobni ne, kjer je cel Schwarzwald … no pa saj je vseeno, cerkev je zelo lepa in si jo je res vredno ogledati. Je iz leta 1324. Po ogledu ob 11:04 nadaljujemo naprej (nazaj v Schekenzell in naprej levo ob Kinzigu v ALPIRSBACH (11:22) po plačilu vstopnine 4 EUR / osebo, si ogledamo mogočen križni hodnik, zelo staro cerkev, kor, muzejsko zbirko, kripto. Ob 12:07 pa nadaljujemo naprej, gor, mimo Loßburga in Freudenstadt in Baiersbronna, a ker je kar oblačno in rosi se ustavimo šele ob 12:54 v KLOSTERREICHENBACHu, in si ogledamo zanimivo a evangeličansko cerkev, ker zunaj dežuje ob 12:59 nadaljujemo z vožnji navzgor mimo Heselbach, Röt, Huzenbach, Scwarzenberg, Schönmünzach, do Raumünzach, kjer se ustavimo samo v mestni hiši za WC 13:24. Tu zavijemo levo po zgornji »gorski« cesti mimo Scwarzenbach in BADENER HÖHE (13:44) na višini 1003 m, ter mimo Herrenwies, Sand in desno Plättig in Geroldsau in Lichtenthal ob 14:01 prispemo v BADEN-BADEN, tu si na hribčku ogledamo cerkev sv. Bonifacija in sv. Duha (14:09), v sam center pa se ne spuščamo, le peljemo se čez potem pa se vključimo na AC in Schwarzwald dokončno zapustimo. Ob 15:42 po AC prispemo v HEIDELBERG, s parkiranjem ne kompliciramo in parkiramo v parkirni hiši univerze ob reki Neckar. Sledi ogled mesta, prve cerkve, druge cerkve, tržnice, stolnice, gradu od daleč, Karlovega mostu, in končno zelo potrebnega kosila (17:13) in to v HARDROCK restavraciji – za kosilo odštejemo 17,8 EUR, še mimo Univerze in plačilo za parkiranje 4 EUR ob 17:55 HEIDELBERG zapustimo, in pot nadaljujemo po Nemški grajski cesti, torej ves čas ob reki Neckar, mimo Eberbacha. Ob 19:12 si najdemo prenočišče za 30 EUR / osebo v kraju ZWINGENBERG. Po nastanitvi se najprej sprehodimo do gradu, ob vznožju hriba, gore mimo mestne hiše in čez most prek železnice – po pešpoti, ko pridemo na grad imajo na gradu vajo opere … razložijo nam, da je grad v zasebni lasti … naredimo par fotografij, potem pa razložijo, da je grad privat, in da bolje, če gremo … vračamo se po glavni cesti v Zwingenberg prav do mostu čez Neckar, potem pa še ob reki nazaj proti prenočišču, kamor se vrnemo ob 20:13 – torej po eni uri … sledi zaslužen počitek … saj naš čaka še vrnitev domov.

SEXAU - pogled iz sobe

SCHILTACH (10:00) - evangeličanska cerkev

že smo v mestu

mestna hiša

siva čaplje so kar domače živali

zelo lep SAMOSTAN WITTICHEN (10:56)

Alpirsbach - moderna (nova cerkev)

ALPIRSBACH (11:22) - zelo star in pomemben samostan

naprej muzejska zbirka

kletni prostori

KLOSTERREICHENBACH (12:54) - ogled evangeličanske cerkve

Raumünzach (13:24) - mestna hiša (ustavimo se le na WC-ju)

BADENER HÖHE (13:44) na višini 1003 m

BADEN-BADEN (14:01) - ogled cerkve zunaj mesta

HEIDELBERG (15:42) ob reki NECKAR

ogled cerkve

sprehod čez mesto (češnje imajo v velikosti orehov)

ogled druge cerkve, kjer imajo tudi razstavo sakralnih predmetov

v kripti pa "hišo strahov" - bolj grozljivo razstavo

muzej, ki si ga ne ogledamo

največja cerkev v mestu je evangeličanska

pogled na mogočni grad

Karlov most čez NECKAR

kosilo v HARD ROCK CAFE restavraciji

in že vožnja ob NECKAR naprej po NEMŠKI GRAJSKI CESTI

ZWINGENBERG (19:12)

ljubke uličice

pešpot na grad

grad, ki je v privatni lasti, pridemo ravno v času, ko operni zbor vadi za produkcijo

po cesti se vrnemo dol v ZWINGENBERG