- 19. 07. 2012 -
4. dan:
Höchenschwand - Sankt Blasius - Todnau - Freiburg - Breisach - Glottertal - Kandel - Sexau

Opis poti: HÖCHENSCHWAND, po zajtrku, in po plačilu nočitve 66 EUR, se odpravimo naprej, in sicer ob 9:21 smo že na parkirišču bližnjega ST. BLEISEN, pred mogočno cerkvijo sv. Blaža, najprej si ogledamo cerkev, hodnik in prezbiterij, potem pa se čez park sprehodimo še do evangeličanske cerkve, pa do mestne hiše, pa čez park do turističnih informacij pa čez Alb in nazaj do avta (10:19) – parkiranje 1 EUR, pot nadaljujemo čez Bernau in se zaustavimo ob 10:52 v TODTNAU, tu si ogledamo cerkev, potem pa ob 11:01 nadaljujemo naprej mimo slapu Todnauer – tega si ne ogledamo posebej (11:06) in mimo Aftersteg in čez 1284 Shauinsland in Gübterstal ob 12:14 prispemo v FREIBURG (prispemo sicer prej, a se skoraj pol ure lovimo po mestu, kjer parkirati), no končno nam tudi to uspe … najprej WC (zelen WC) … in tudi vse v WC-ju je zeleno … sledi ogled mesta … Po uličici, kot je naša Čopova vozi Trolejbus, Tramvanj, po eni strani teče voda, ljudi pa mrgoli … čisto preveč dogajanja … ogledamo si mestna vrata, pred vsakim lokalom / trgovino je drug simbol, tržnico, cerkev, skratka, si mesto kar pogledamo. Nas pa kar razočara, saj so tudi na turističnih informacijah zelo neprijazni do turistov, plan mesta stane 1 EUR, karta Schwarzwalda, kjer je povsod brezplačna pa kar 4 EUR. Ura je 13:49, sledi še WC pa plačilo parkirnine 3,4 EUR in že nadaljujemo pod AC v Umkirch in Merdingen prispemo ob 14:31 v BREISACH. Parkiramo s parkirno uro in se peš odpravimo do mogočne bazilike na vrhu hriba nad Renom … na drugi strani pa je že FRANCIJA … sledi ogled cerkve sv. Štefana, potem se sprehodimo še do razgledišča in čez mestna vrata nazaj v mesto, prične se lov za kosilom, smo v času, ko se nikjer ne kuha … končno najdemo eno italijansko restavracijo, kjer imajo tudi ob tem času kosila … vmes preden nam postrežejo, skočimo na parkirišče prestavit parkirno uro … Kosilo nas pride 17,8 EUR. Vredno ogleda bi bil tudi Neu-Breisach na francoski strani, mogoče kdaj drugič, ko bomo šli na pot za 14 dni ali več … saj je toliko stvari, ki si jih je vredno ogledati … Ob 16:51 Breisach zapustimo in nadaljujemo … ob prvi priložnosti gremo tankat, saj ves čas peljemo po manj obljudenih krajih, in so tudi bencinske črpale zelo zelo redke. Peljemo se čez Ihringen, ob samih vinogradih in Wasenweiler na Bötzingen in Eichstetten ter Nimburg in Teningen v Köndringen ter čez Wasser v Denzlingen ter čez Unterglottertal končno ob 18:18 prispemo v GLOTTERTAL, kraj, kjer naj bi snemali »švarcvaldsko kliniko«, sledi ogled cerkve, potem pa nadaljujemo, saj se je že bližal čas, ko naj bi našli prenočišče … nadaljujemo (18:28) čez Oberglottertal in Sägendobel gor na 1243 m KANDEL (18:59), od tu je prekrasen razgled … tudi na Francijo, mi pa se že spuščamo v dolino (ob cesti) najdemo prenočišče, a je prenasamem, da bi se odločili zanj, prispemo v Walkirch, kjer bi dobili za 22 EUR / osebo, brez zajtrka, a se ne odločimo, saj je za zajtrk nasitimo za pol dneva, in je to na takih potovanjih pomemben obrok … še malo iščemo a imajo povsod zasedeno … končno prispemo v naslednji kraj, nekje nimajo, potem pa končno najdemo prenočišče z zajtrkom za 30 EUR / osebo. Smo v SEXAU, zanimivo ime … še bolj zanimiva soba … Imamo srečo in dobimo sobo z WC-jem, v bistvo je podstrešna soba, in spodaj je restavracija zunaj pa nogometno igrišče … vse sobe razen 4-ih so enoposteljne in imajo skupinske tuše in WC-je. No naša je dvoposteljna, umivalnik in tuš je kar zraven postelje, WC pa je v eni (malo dvignjeni omari) … zanimivo. Postelje … čim se usedeš na posteljo, ta škriplje …, tako, da se je bolje čim manj premikati … Ko pregledamo vse prospekte, in pogledamo kje smo bili, in si malo označimo kam bomo šli jutri … se odpravimo v posteljo … sledi … no ponoči se po celi hiši sliši, če se kdo obrne v levo ali desno stran … skratka očitno vse postelje škripljejo …

SVETI BLAŽ - ST. BLEISEN (9:21)

res zelo velika cerkev

samostanski hodnik

prezbiterij

sončna ura

evangeličanska cerkev (zgoraj nad parkom)

Mestna hiša

TODNAU (10:52)

slap TODNAU nedaleč stran

FREIBURG (12:14) - zeleni WC

mesto

mestni taxi

mestna vrata

za vsakim simbolom stoji drugačna trgovina

mestni vrvež

to cerkev si ogledamo pozneje, saj so imeli ravno mašo

izrezljane figurice

mestna tržnica

ogromna in zelo bogata katedrala

zanimi prikaz gradnje cerkve (po letih in obdobjih)

glavni vhod

že smo v mestu (nazaj)

ogled cerkve (kjer so prej imeli mašo), sicer imajo sedaj izpostavljene Nasvetejše ...

BREZJE - BREISACH (14:31), čisto na meji s Francijo (le Ren je vmes)

zelo stara cerkev

REN in na drugi strani FRANCIJA

končno - ogled cerkve

glavni oltar je lesen in je izrezljan (skupaj pa je kot omara, in se lahko zapre)

še razgledna promenada

mestna vrata in zgornji del mesta

in že smo spodaj

nižinska pokrajina blizu GLOTTERTAL

GLOTTERTAL (18:18) - tu su snemali "švarcvaldsko kliniko"