- 15. 09. 2012 -
sv. Volbenk - Gabrška Gora - sv. Primož - Stari vrh - Četena Ravan - Javorje - Poljane - Visoko - Bukov vrh - Kovski vrh - Črni vrh - Sveta Barbara - Sveti Andrej - Stanežiče

Opis poti: Na pot se odpravimo po poznem zajtrku ob 11.30, in sicer po Celovški cesti in naprej mimo Medvod in Jeperce v Škofjo Loko proti Gorenji Vasi. Mimo Podpulfrca, Zminec, Brode, Gabrk in že zavijemo desno smer Gabrška Gora. Prvi postanek naredimo ob 12.45 pri mogočni cerkvi SVETI VOLBENK, po ogledu pa na GABRŠKO GORO, koder je prekrasen razgled, čez gozd se spustimo do SVETEGA PRIMOŽA, potem pa nadaljujemo do smerokaza OBVOZ (Javorje - Murave), ne preostane nam drugege kot slediti OBVOZU, in sicer čez Mlako nad Lušo proti Jarčjemu Brdu, a že prej zavijemo levo proti Zaprevalu, in spet levo gor, ter strmo gor na desno na STARI VRH, po ogledu v dolino se spustimo do križišča in desno dol do sv. Brkicija na ČETENA RAVAN, potem pa prispemo na gradbišče v Murave in dol do Javorja ... smerokaz (obvoz) je zelo dvomljiva zadeva ... no skratka JAVORJE - tu si ogledamo cerkev sv. Tilna in kapelico potem pa se spustimo mimo Ažbetove domačije mimo Podobeno in Volča v POLJANE, tu pa levo ob Poljanski Sori do Tavčarjeva dvorca v VISOKO pot nadaljujemo po tej strani Sore do cerkve sv. Sobote na BUKOV VRH, potem pa na drugo stran na KOVSKI VRH ter mimo Pasje ravni prispemo na ČRNI VRH, tu se zaustavimo pri najprej pri manjši cerkvici, ki je ravno odprta, potem pa še v zgornjem sv. Lenartu. Ko iz vasi prispemo čez gozd, zavijemo ostro levo (po asfaltu) in se čez Selo nad Polhovim Gradcem spustimo in dvignemo mimo kmetij (Trobec - Pustotnik - Terjav) na Svetega Ožbolta, tu se odločimo za desno cesto ter mimo sv. Jederta mimo Dolnskega mlina prispemo na SVETO BARBARO, tu se mimo kamnoloma vzpnemo do istoimenske cerkvice. Nazaj grede nas pozdravi še srnjaček ... Vrnemo se v dolino in nadaljujemo mimo kapelice (sv. Barbare in sv. Andreja) na SVETI ANDREJ, cerkev sv. Andreja ravno obnavljajo, a je zelo lep razgled ... pot ob Hrastnici nadaljujemo v Puštal, tu desno čez Hosto, Pingert, Gosteče, Drago, Soro in rAkovnik prispemo v Medvode ... Za konec se zaustavimo še pri sv. Jakobo v STANEŽIČAH, potem pa proti domu na kosilo. Domov se vrnemo ob 18.00, za nami pa je čudovit dan.

SVETI VOLBENK

koliko se je videlo skozi ključavnico