- 02. 01. 2012 -
Ribnica - Nova Štifta - Sveti Gregor

Opis poti: Pozno popoldne se po Dolenjski cesti, mimo Rudnika, Lavrice, Škofljice, Pijave Gorice, Turjaka, Rašce, Malih in Velikih Lašč, Ornteka odpravimo v RIBNICO v cerkev sv. Štefana gledat jaslice. Letos so še posebej lepe, saj so zelo spremenjene od lani ... po ogledu pot nadaljujemo mimo Sajevca in skušamo čez Kot priti na Novo Štifto, a bližnjice nam po temi ne uspe najti ... vračamo se nazaj na glavno cesto, vmes pa imamo bližnje srečanje s petimi srnami, ki jih k sreči pravočasno opazimo. Tako, da ena skoči čez cesto, ostale pa nas tudi opazijo in počakajo ... Pot nadaljujemo po glavni cesti in končno prispemo na NOVO ŠTIFTO, sledi zgodba o življenju sv. Frančiška in pa jaslice ... že nadaljujemo v SODRAŽICI, kjer pa je cerkev žal zaprta ... Pozpnemo se na SVETI GREGOR, kjer si najprej ogledamo jaslice, sledijo partije šaha ... pa večerja ... ob 23.30 pa se mimo Andola, Male Slevice in Velikih Lašč, ter potem po isti cesti vrnemo domov.